Handler dere på tilbud/ er dere pris bevisste?

Seeyaa

Blir kjent med forumet
Ja, lurer på om dere handler alt på en butikk eller om dere ser over reklamer og handler deretter? Hva pleier dere kjøpe på tilbud?

Selv er jeg helt ekstrem, og "hamstrer" på tilbud :) Hadde nok klart oss leenge på den maten vi har i hus.. Det skal sies at jeg har vært flink til å tømme fryser / skap hele tiden, men jeg fyller stadig opp igjen..

Vi handler alt på 1 butikk. Pleier handle 1 gang i uka,og er flinke å bruke det vi har i frys og skap. Vi var ikke noe flinke til det før,merker vi sparer masse penger på det!

Jeg har noen "hamsterperioder" men som oftest handler vi for 2-3 dager. Er ikke spessielt prisbevisste.

nei,ikke i det hele tatt.leser aldri tilbudsblad!har en 4ukers meny og handler alt jeg trenger en gang i mnd:)

her får vi ikke reklame i posten så vet ikke hva som er på tilbud en gang! Her handler vi en gang i uka og merker at vi sparer masse på det :)

Jeg har prøvd noen ganger å bare gå inn i butikken å bare handle det som det er tilbud på... Men ender alltid med at jeg handler mer enn jeg skulle eller tar alt i den butikken, og siden det som oftest er de litt dyrere butikkene som har disse tilbudene så taper jeg på det tilslutt;) så da handler jeg heller for hele uka på kiwi eller Rema;)

Back
Topp