Handler dere på Fretex?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Nei. De overpriser varene.
Når man må betale 50 kr for en slitt singlet fra HM som koster det samme ny.. nei takk.

En sjelden gang. Er stadig vekk innom i håp om å finne noen skatter, men har ikke funnet noe særlig ennå.

Tenker stadig at jg skal gjøre det, men det er aldri i nærheten når jeg trenger noe. Går aldri i butikk bare for "å se".

Handler masse på Fretex. Kjøper barnebøker og andre bøker, barneklær, kopper og kar om jeg finner noe kult. Av og til klær til meg selv med litt leiting.

Pleier å sjekke der først når jeg skal handle pensko til barna. Har flere ganger fått kjøpt pensko for 50,- som ser helt ubrukte ut :)

Nei, det er såpass langt unna at jeg aldri drar dit. Handler i blant på en lokal bruktbutikk.

Er innom en gang i blandt. Liker å se etter gamle skatter :) Jeg kjøper mest bøker der. Både til meg selv og til vesla.

Jeg pleier å kikke der for å se, og det hender jeg finner noe bra som ikke er overpriset =)

Nei, men har aldri vært innom heller.

Er innom en sjelden gang, men blir like skuffa hver gang. Er jo blitt så dyrt! Handla mye der før, men når ting koster mer der enn i butikken kan de få beholde det selv.

Jeg handla der da jeg flytta for meg selv som 17 åring. Har ikke handlet eller vært innom siden da

Svært sjeldent. Orker ikke å betale i dyre dommer for klær og ting som er ødelagte og er så slitt at det er såvidt de holder sammen. Men finn e nåkka bra så kan e kjøpe der.
Siste e kjøpte der va helt nye og ubrukte bambustruser og tights.

Er innom å titter

Back
Topp