Handler dere på Fretex?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Jeg er sjelden innom Fretex, men var innom idag og fant ei knallfin, brun skinnjakke som fikk bli med meg hjem.
Og prisen. ...hele 79kr :-)

Mannen handler en del der. Han er rå på å finne nesten ubrukte ting til en billig penge. Har kjøpt ubrukte joggesko til seg selv, akebrett og kjelke.
Har selv handlet noe figgjo servise og bøker:)

Ja. Finner en gang i ny og ne noen barneplagg. Ellers har vi funnet omtrent ubrukte barnebøker der. Blant annet mye disney bøker :-)

Nei har ikke fretex i nærheten her

Nei. Den ligger ganske i utkanten i sentrum, så det er ikke en plass jeg kommer på en gang å gå.

Har handlet der et par ganger, men er sjelden innom..

Ja, handler ofte på fretex. Finner så mange kule retro klær og andre koselige billige ting :)

Det er nok yndlingsbutikken min :)

Nei. Har vel vært innom et par ganger i løpet av livet:p men synes bare det er klær som jeg selv hadde for 5-10 år siden. Så litt for utdattert til at jeg vil ha det. Men kan sikkert finne mye fint på store fretexer i oslo etc.

Lenge siden sist siden vi nå bor et stykke unna, men før var jeg innom ofte :)

Ja det gjør jeg :) Ikke ofte, men svinger innom en gang i blandt og finner faktisk ganske mye fint til en billig penge :)

Ja, handler innimellom.

Nei, men ikke fordi jeg har noe imot brukt. Synes de ofte tar så hinsides mye penger for andres søppel at jeg ikke orker å handle der. Kan nesten kjøpe klær nytt for de prisene dem skal ha.

Brukte klær handler jeg heller på Facebook eller Finn.no.

Back
Topp