Handler dere før positiv test?

Jeg har ikke som prøver. Har kjent for mange som prøver lenge, og vil ikke fylle opp hjemmet med ting jeg ikke har vist om jeg vil trenge.
 
Ja, handlet litt klær og stæsj før positiv test før positiv test i fjor.
Nå har vi alt.. hehe.. så, har ikke den samme ‘kjøpetrangen’ før positiv test.
 
Har gjort det hvis jeg har sett spesielt søte ting. Skulle kanskje ønske jeg ikke hadde gjort det, det blir jo litt kjipt hvis det ikke skjer. Men det blir det jo uansett da... Det kan være litt motiverende hvis man har litt motgang; å stryke litt på plagget eller klemme bamsen.
 
Ja. Kjøpt bl.a klær, sengesett, pledd og vogn
 
Nei, er for redd for at det da bare vil bli ekstra vondt dersom jeg mister. Fysiske påminnelser i tillegg liksom. Jeg har aldri kjøpt noe før etter ordinær ultralyd med de andre, og blir nok ikke å gjøre det denne gangen heller.
 
Jeg strikker babyklær. Bruker kun nøytrale farger.

Jeg kjøpte også en kjempe fin bamse, som vi skulle gi som første bamse fra oss til baby på sykehuset, bare dager før det gikk til helvete nå i september. Den bamsen måtte mannen min fjerne da jeg ikke takler å se den nå.
Strikkeklærne har jeg derimot, merkelig nok, ikke noe problem med og jeg har fortsatt å strikke.
Men nå der i mot sitter det langt inne å kjøpe noe før spira sitter eller er «trygg» i uke 24.
 
Ja, hadde handlet en god del de årene vi prøvde :angelic:
 
Ikke kjøpt noe utstyr, MEN har hatt et strikkelager med babytøy helt fra før jeg traff typen, så der har jeg jo vært helt ekstrem :p
 
Back
Topp