Handler dere "billigprodukter", og er dere fornøyde ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Når dere handler dagligvarer, velger dere kjedens billigprodukter (rema 100. landlord, first price,XP, coop etc).
eller velger dere utelukkende dyrere produkter ?

Hvilke billigprodukter er dere fornøyde med ?

har vel hendt at jeg har kjøpt coop eller firstprice, men som regel kjøper jeg di kjente merkene. :)

Kjøper vel 50% merkevarer vs billigvarer.
Handler nesten alltid på rema1000 så velger en del av rema sine egne varer:-)

Det MÅ være kvalitet.aldri billig mat styrer unna det.

Jeg prøver vel stort sett billigvarianter, men styrer unna om jeg ikke liker dem. Det som ofte er med billigvarianter, er jo at de produseres av de samme fabrikkene som de "vanlige" merkene... Jeg prøver som sagt, for å smake, og som regel smaker det bra... og i de få tilfellene det skjer at de ikke smaker, så vet jeg hva jeg skal styre unna... :)

Er mange av billig produktene som er vel så gode som di dyre vet jeg, og tilogmed sett det på tester tv 2 hjelper deg, jeg handler ofte billig produkter, blantannet bleier som jeg er kjempe fornøyd med ;)

Vi handler for det meste på rema 1000. Prøver å vær prisbeviste når vi handler, men vi vet hva som er godt eller ikke av de billigproduktene :)

Jeg handler alltid de kjente merkene, bortsett fra når jeg kjøper brus da kjøper jeg first price - fruktbrusen deres er yndlingsbrusen min!! Når kjæresten handler kjøper han billigproduktene. Jeg synes egentlig ikke det er så stor forskjell på annet enn toalettpapiret.

Er mange av billig produktene som er vel så gode som di dyre vet jeg, og tilogmed sett det på tester tv 2 hjelper deg, jeg handler ofte billig produkter, blantannet bleier som jeg er kjempe fornøyd med ;)

Samme her! elsker billige bleier! Spesielt når de er så bra! :) Handler mye billig juice jeg. Pga at xp sin juice inneholder mer vann så den er mildere. Barna her elsker den.

Jeg handler coop-bleier når jeg er innom Coop, men ellers så elsker jeg firstprice tomatsuppa! Etter jeg "turte" å smake på den, har vi aaaldri hatt Toro tomatsuppe i hus:)

ellers så er jeg faktisk litt redd for å kjøpe billigmerker i frykt for å få noe som smaker høgg....

Jeg kjøper begge deler. Prøver som regel billig produktene og hvis de smaker bra, er like rene og gode produkter som det andre så kjøper jeg det.
Det som jeg f.eks. kjøper av billig produkter er taco lefser, skjell, taco saus, juice, baguetter, pasta, spagetti, hakkede tomater, saltpølse, kornflakes, grønn te, noen ganger brus, noen ganger potetgull, rema1000 sine egg, noen ganger is, maiskorn, hermetisk ananas, sprøstekt løk, ris ..... sikkert noe annet og.
Det jeg har aldri vært fornøyd med av billigvarer er kyllingfille, ost, smør og sikkert noe annet som ikke jeg husker.

Jeg ser ikke poenget med å handle det dyreste når man kan velge billigere mat som smaker like bra og faktisk talt kan være bedre/sunnere enn dyre merker... om det er billig eller dyr kyllingfilet det kommer jo fra samme dyr uansett.. mener nå vi normenn er blitt ganske så opphengt i at det dyreste er det beste, noe som ofte kan være stikk motsatt..

Jeg elsker solvinge og godehavet produktene på rema og mange av rema1000 produktene er veldig bra.. handler mest på rema selv.. men på kiwi handler jeg first price juice,kyllingfilet og servelat som som jeg liker godt...

jeg er en meget flink ukeshandler som stort sett greier å ligge på 1000-2000kr i uka for en familie på mellom 3-6 pers

Kommer helt an på hva det er. Handler f.eks kunn håndsåpen til rema, men aldri toalettpapiret til rema. Kaffen til rema er ok, og laksefilletene til coop. Kjøper de tingene som er lik de dyrere produktene.

Back
Topp