Handler dere av is-bilen?

*lykkeligst*

Forumet er livet
Jeg hater herved is-bilen (hjem is). Hver fredag dukker de opp, og ringer med den jævla bjella si. Skulle tro enden var nær som de ringer... Og hver gang vekker de alle ungene i nabolaget.
Har sendt tre mail til de, men fått svar på bare en. Der sa de at de skulle be sjåføren om å vise litt mer hensyn, men det har de tydeligvis ikke gjort. 10 ring på 500 meter er litt for mye syns jeg. Så jeg sendte ut gubben.

Stakkar sjåføren var kjempelei seg for han har ikke fått beskjed fra ledelsen, men han skulle ringe en gang neste uke. Sjåføren var kjempekoselig. Ledelsen er ræv.
*dagens utblåsning*

Ja, hender det.

God is

innimellom. kommer hver lørdag ettermiddag her og lurte på om jeg skulle kjøpe litt i morgen, selv om det ikke er spesielt billig :) flere gode istyper der. 

Ja, nesten hver gang... :p Nå har vi endelig fått den med bjella igjen her ute vi  bor, og det er stor stas. 

Hver gang vi er tom.. men det er fordi de er den eneste rundt her som selger laktoseredusert fløte is :)

nei..for det første så kommer den forbi her 21.30 til 21. 45. For det andre så river den jentan våken og æ e' rett og slett redd æ kommer tel å lugge ut den svartens bjella og dytte den opp i **** på sjåføren hvis æ går ut!

før når den kjørte her pleide vi å kjøpe,men nå kjører den her ikke lenger så da blir det heller ikke til at vi kjøper is heller

Ja, det hender seg tilogmed at vi bestiller av de og da bare avtaler vi å møte de et sted :P
Helt fantastisk! Og de har noen pizzabunner som er utrolig gode

Gjorde det før, men ikke nå lenger.

-Nymphadora- skrev:
Og nå fikk jeg lyst på is!! TAKK

Du er ikke den eneste!

Jeg har lakris is fra isbilen i frysern, men er jo ikke det jeg har lyst på...

Ja det gjør vi om vi er tomme for is. Har heldigvis barn som verken våkner av at isbilen ringer, naboer som snekrer eller klipper gress, så den irriterer ingen her :)

Nei, den kommer ikke hit hvor vi bor :( Eller dvs den kjører vel forbi ett stykke nedover veien her, for vi får reklame i posten. Men det blir litt langt å gå bare for å stå og vente på at den dukker opp ...

-Nymphadora- skrev:
Og nå fikk jeg lyst på is!! TAKK

Bare hyggelig. Jeg har en Please med limefudge i fryseren som jeg skal ta frem nå

JAAAA

Den har stopp på gårdsplassen vår dessverre....hihi.... Heldigvis kl 17.30 da, så her er det bare glede og ingen barn som våkner :))

Hender vi fyller opp fryser med litt is fra is bilen ja, men nå er vi heldige, de kommer nemlig på lørdagen midt på dagen her :p

Hender vi kjøper ja, men å ha isbilen i nabolaget i 21-tiden syns jeg var i seneste laget.

litt-anonym skrev:
Hver gang vi er tom.. men det er fordi de er den eneste rundt her som selger laktoseredusert fløte is :)

Oi, hvilket merke er laktoseredusert? Det har jeg ikke fått med meg...

Back
Topp