handlenekt

lilyofthevaley

Glad i forumet
Ja det er så krise som det høres ut!

hehe.. jeg har fått handlenekt...

hva skjedde??!!! plutselig "trengte" man jo så masse!

vi skal bygge garage og gifte oss i mai.. så nå skal vi lissom da spare 3000 i mnd hver..

DER RØYK scrappe budgettet mitt !!!!

Oooooo[&:] Surt! Men da en god anledning til å få brukt opp litt av stæsjet man har[;)]
Jeg "smugler" inn stæsj aot jeg[:)] Om jeg bestiller på nett så løper jeg og henter posten hver dag[:D]Hehehe..
Du vet, en hundrelapp her og en tohundrelapp der[;)]
Håper du klarer holde deg fo å shoppe da. Bare tenke at du skal ha DEN kjolen og trenger penger til det. Og så har du sikkert mye mer enn du tror allerede. Gir en gyllen anledning for å virkelig gå gjennom alt en har og planlegge litt. Tvi tvi![:D]

Tror ingen av vondt av litt handlenekt.. må nok ha det jeg også.. rett og slett fordi jeg ikke har råd til å handle noe på ei stund nå. Greit å få brukt bort det man har i fra før også ;)

(man kan jo evt prøve å selge ting man ikke får brukt også bruke de pengene på å handle litt nytt da :) )

ORIGINAL: rilo

Oooooo[&:] Surt! Men da en god anledning til å få brukt opp litt av stæsjet man har[;)]
Jeg "smugler" inn stæsj aot jeg[:)] Om jeg bestiller på nett så løper jeg og henter posten hver dag[:D]Hehehe..
Håper du klarer holde deg fo å shoppe da. Bare tenke at du skal ha DEN kjolen og trenger penger til det. Og så har du sikkert mye mer enn du tror allerede. Gir en gyllen anledning for å virkelig gå gjennom alt en har og planlegge litt. Tvi tvi![:D]

som om e skulle sagt det sjøl[;)]

Da får du finne på andre måter å hente pengan fra![8D][:D]

Ei har vør litt streng med meg sjøl den siste tia ei også, masse annet som ei/vi heller må bruke pengan på![8D][:'(]
Men no holder ei på (prøver i alle fall) å slutte å røke, slik at ei kanskje kan bruke litt av den 1000,- lappen i mnd på scrappesaker i stedet![:D]

ORIGINAL: rilo

Har handla litt mer enn jeg burde i det siste jeg også [8D] Godt ikke gubben vet hva alt koster... Handler i perioder og da koster det jo litt. Men nå må jeg stoppe også, bryllup og husbygging på oss til våren/sommeren så får ta meg selv i nakken jeg og. Som noen andre sa her - vi får lage noe av det vi allerede har [;)]

Back
Topp