handleliste to tette..

iris29

Forelsket i forumet
er det noen som har to tette eller skal ha to tette som har skrevet handleliste? kanskje noen andre som har tips til va jeg må ha på listen..
hjelp mottas med kjempe takk :-)
Det vil være 10 mnd mellom barna mine og det er en gutt og en jente..

WOW!!!!!!!!!!

Har ikkje peiling på kva som bør stå på lista, men eg bøyger meg i støvet for deg.

har ikke kjøpt noe annet en et par sett klær etter ultralyden .. og en tfk tvillingvogn.. nå skal det sies at vi har ganske overhandlet til førstemann.. men det jeg vet jeg trenger er
nytt bilsete
en til sprinkelseng
kanskje noe mer klær til jente

Jeg kommer liksom ikke på hva jeg trenger siden jeg føler vi har det meste..

vi har 3 dyner 65x80
2 i 80x100
1 i 100x 140
pluss masse sengtøy..

Eneste jeg har kjøpt til babyen er bleier!
[:D]

Og det eneste jeg trenger er strømpebukser, bodyer og pyjamaser [:D]

det er liksom så rart å ikke handle noe.. sist gang hadde jeg en handleliste lengre enn bibelen.. og denne gangen sliter jeg med å komme på noe...

bleier va gjerne en fordel ja... hehe.. det er kanskje litt stort med 8kg +..

det er trist at noen får en slik start på barsel tiden. Jeg har stor kost meg og gleder meg masse til neste også kommer. Ønsker deg masse lykke til :-)

ORIGINAL: adnim

WOW!!!!!!!!!!

Har ikkje peiling på kva som bør stå på lista, men eg bøyger meg i støvet for deg.

Nå har jeg to tette med 11 måneders mellomrom, og skal ha nummer 3 nå. Det eneste jeg har kjøpt nå er ny bilstol(hadde solgt babystolen siden vi ikke skulle ha flere på en stund[8D]) og bleier egentlig. Har liksom alt det andre [:)]

takk for tips ;-) ser det er ganske mange som får to tette. Syns det er helt topp jeg. Selv om det sikkert blir litt tøft i begynnelsen..

Må bare si at du vil bli fornøyd med TFK søskenvogn... jeg har den, og jeg er kjempe fornøyd!!
Du har sikkert det meste, men evt en bilstol og seng er det viktigste. Leker har du sikkert nok av, og tøy hadde jeg ønsket meg.
Er "hele" 23 mnd mellom mine to-litt kjedelig å ikke handle like mye til nr 2, men ,men... (er i tillegg 2 gutter jeg har så slapp å kjøpe mye tøy)

jeg har bare hørt positivt om tfk tvillingvogna. Har singel vogna fra før og liker den kjempe godt. Det er godt du også har positiv erfaring.. Har bare prøvd den med en mini oppi jeg da.. på stuegulvet :-)

Back
Topp