Var deilig å se at jeg har/eller har planlagt å kjøpe inn i nærmeste framtid mesteparten av det dere har på deres lister.
Gleder meg som en unge til jeg får beskjed fra Kattis Babyshop at vognen har kommet, hihi
Trodde jeg har massevis av klær etter eldste jenta i de minste størrelsene, men det var overraskende lite i str 50 og 56, men derimot en god del i str 44/46 - og denne ungen er beregnet til å bli ganske så stor til termin, så det blir nok ikke brukt for den størrelsen denne gangen. Jeg husker vi arvet masse sist gang i str 50/56, så jeg ga det nok bare videre da vi var ferdig med det, og beholdt det som vi selv hadde kjøpt inn/fått i gave. Men mor, mormor, bestemor og alle de andre kvinnelige familiemedlemmene har ikke imot å gå på shopping runde for å kjøpe nyfødt klær

hehe
Selv har vi to etasjer, hvor trappen kan være litt vanskelig for små barnebein, så som regel må treåringen bæres/løftes ned eller opp trappa. Vi har allerede en Baby bjørn vippestol som jeg har tenkt skal stå i stua, men jeg lurer nå på om vi trenger en vippestol til som kan stå i første etasje. Slik at jeg har noe å sette/legge henne i når vi er på badet/i yttergangen/vaskerommet. Med to vippestoler hadde jeg sluppet å måtte bære vippestolen mellom etasjene etter behov.
Tips til mindre sengeplass: Her kommer sprinkelsengen til å stå på barnerommet, og hun kommer til å sove inne hos oss i starten. På grunn av plassmangel på soverommet, har jeg kjøpt inn Babybay Bedside Crib som kan festes utenpå vår seng. Alt jeg trenger å gjøre er å flytte en kommode, så er det plass til den

Fikk kjøpt en lite brukt Bedside Crib på finn.no med madrass. Fulgte også med kantbeskytter og 1 laken, men jeg bestilte to nye laken og en ny kantbeskytter på lekmer.no. Herregud - de har jo nesten alt der inne nå
I min liste har jeg også (ting som ikke er nevnt her fra før av):
- Stokke Tripp Trapp stol
- Stokke New born set
- Bæresele
Noen som har tips til gode liggestøtter til badebaljen?
Tenkte å kaste ut den store godt bruke Ikea badebaljen, og heller kjøpe oss Flexibath.
Har ikke all verdens plass på badet, og blir ikke akkurat bedre med plass når man skal legge til stelleplass og treåringen fikk en gedigen badeleke til bursdagen sin, hehe.