- Bodyer. Trodde på forhånd at jeg ville foretrekke de med knyting eller knapper på siden, men det ble bare knot. Foretrakk i stedet de med konvoluttåpning og tredde de på nedenfra de første månedene.
- Sparkebukser. Gull verdt da sokker bare faller av. Når det er sagt vet jeg om at noen sliter med dette fordi babyen har store føtter. Aldri et problem her.
- Pysjer. Behagelige og enkle å ta på. Strengt tatt tror jeg du fint kunne klart deg uten bodyer og sparkebukser og kun gått for pysj de første månedene

- vognpose. Et must med vinterbaby, får du sommerbaby kan du vente til høsten med å kjøpe.
- Fleece eller ulldress. Praktisk når lille er ute i kulden. Selv om de ligger i vognposen mesteparten av tiden hender det de må opp for mat
- Gulpekluter
- Nesesuger. Gull verdt når lille blir tett i nesen. Den der du suger i enden er den som gjelder.
Det vi definitivt ikke trengte:
- Gensere. Ser fine ut, ligger bare i skapet
- Vippestol. De små skal ikke tilbringe så mye tid i disse uansett og når jeg trengte å sette ned lille for å ta en dusj trivdes han mye bedre i bilstolen sin. Som jo er obligatorisk hvis dere har bil.