Handlelista til hytta, har jeg glemt noe viktig?

Vaffelrøra

Elsker forumet
Skal vi see: Pølse, pølsebrød, bacon, kyllingklubber, brød, melk, pålegg, brus, godter, stearinlys, fløte, svinefilet, paprika, løk(svinefilet i paprikasaus), ved, potetgull, hundemat, påskeegg, ris, sølvfolie, kaffe, middel til portipotti, dopapir, kakao, appelsin, kvikklunch.... Å øl til gubben

ORIGINAL: Vaffelrøra

Skal vi see: Pølse, pølsebrød, bacon, kyllingklubber, brød, melk, pålegg, brus, godter, stearinlys, fløte, svinefilet, paprika, løk(svinefilet i paprikasaus), ved, potetgull, hundemat, påskeegg, ris, sølvfolie, kaffe, middel til portipotti, dopapir, kakao, appelsin, kvikklunch.... Å øl til gubben

Ketchup, sennep, saft, kaffe filter.....
Neei, kommer ikke på mer jeg, ser bra ut:)
kos dere[:D]

bleier og våtservietter til lille snuppa[;)]

ORIGINAL: 2006og2010

ORIGINAL: Vaffelrøra

Ketchup, sennep, saft, kaffe filter.....
Neei, kommer ikke på mer jeg, ser bra ut:)
kos dere[:D]

Ja må ikke glemme ketchup, sennep og saft [:D] Blir faktisk krise rundt bålet hvis vi ikke har de tinga[:-] Kaffefilteret renger vi ikke siden vi ikke har strøm på hytta, kun ved-fyring, men du minte meg på at jeg må pakke kaffesila[:D] Tusen takk. Ha en god påske[:)]

ORIGINAL: _vimsa83_

bleier og våtservietter til lille snuppa[;)]

Ja det må med, åsså er jo våtservietter genialt å vaske hendene med i en hytte uten innlagt vann [:D] Vi kommer tilbake fra påska som noen "Sjettnissa" hihi [:D]

hehe..
Kos dere masse og god påske[:D]

Ketchup, sennep, noe å lese på, stekesmør. Kommer ikke på mer jeg

Hehehe, det blir nok så koselig atte:)
Man kommer alltid på noe ekstra mens man er i butikken også
har man aaaaalltid glemt noe......
Men ja ketchup og sennep ER krise[:D]

GOD PÅSKE

Back
Topp