Handle

Vi må ha tripp trapp stol og bilsete, resten har vi fra nummer 1:) Har ikke begynt å handle noe ennå:)

Babynest og vippestol kjøpte vi forresten ikke inn til trollet vårt (vurderte det opp og ned og i mente helt til hun ble for stor ;P ) og det kunne jeg gjerne tenke meg å kjøpe denne gangen :) Evt. lage, har vurdert å sy babynest selv, men får se hvordan det blir med den planen ;)

Babynest og vippestol kjøpte vi forresten ikke inn til trollet vårt (vurderte det opp og ned og i mente helt til hun ble for stor ;P ) og det kunne jeg gjerne tenke meg å kjøpe denne gangen :) Evt. lage, har vurdert å sy babynest selv, men får se hvordan det blir med den planen ;)

Oi, litt ivrig der ja :P Til tider dårlig internett og en smule utålmodig, og vips, postet 3 av samme innlegg ;)

Dette er vårt etterlengtet lille gull, tok mange år for å komme hit. Så her skal alt kjøpes nytt, og hver ting blir en stor glede og handle. Skal på UL til torsdag, og om alt er ok da så skal vi ut å kjøpe får første ting. Hva det blir vet vi ikke enda :)

Det er samme her. Vi prøvde siden 2010. Det ble en evighetstid lang prøve perioden. Vi har kjøpt alt nytt med stor glede. Når vi handlet for vår lille gull aldri tenkte på lommeboka. Har termin på 2.juni. Alt står klart. Dagene er kjempe lange. Venter på å hilse på våre lille gull.

Sukk vi har det meste! Lita ei fra april 2014, så sesongklærne passer vel kanskje også... Kanskje søskenvogn? Men har vel ikke behov. Jenta har tripptrapp og det er hennes, så vi kjøper nok ny til mageboeren.

Det er samme her. Vi prøvde siden 2010. Det ble en evighetstid lang prøve perioden. Vi har kjøpt alt nytt med stor glede. Når vi handlet for vår lille gull aldri tenkte på lommeboka. Har termin på 2.juni. Alt står klart. Dagene er kjempe lange. Venter på å hilse på våre lille gull.
Vi har også prøvd siden 2010. Måtte få hjelp. Så vår lille gull er ICSI gull. Klaffet på 1 forsøket. Helt uvirkelig enda.

Back
Topp