Har to jenter og venter nå gutt. Sysnt alltid det var så mye søte gutte klær når eg skulle handle til jentene.. Men nå når eg skulle handle til gutten så var det ikkje så lett og finne noe som både er fint og praktisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Levis og Hust&Claire er store favoritter her åEr mye fint altså, og til tider vanskelig å begrense seg
men lite i fysiske butikker, hvertfall her vi bor, hvor det kun er de vanlige kjede butikkene. Er ofte på posten for å hente noe, to pakker jeg skal hente etterpå
![]()
Levis og Hust&Claire er store favoritter her åEr mye fint altså, og til tider vanskelig å begrense seg
men lite i fysiske butikker, hvertfall her vi bor, hvor det kun er de vanlige kjede butikkene. Er ofte på posten for å hente noe, to pakker jeg skal hente etterpå
![]()
Ja, liker nettshoppingNett shopping er supertHer jeg bor har de Barnas Hus, de har litt forskjellig bl.a Levis og Hust&Claire og så er det en lokal butikk som har wheat og levis her
Men veldig greit å kunne klikke hjem noen fine plagg fra stuen! Og stas for lillegutt å hente på posten
Hvilke nettbutikker liker du best?
Ja, liker nettshoppingmen noen ganger skulle jeg sett klærne i virkeligheten, i forhold til passform og sånn. Barnas hus er ikke så langt unna, men lite utvalg, meeen det ble en pysj fra Moods of Norway og en trøye fra Hust&Claire + votter som var det jeg skulle ha, når jeg var der i stad
Liker godt Torgunns.no, guttelus.no, barnelykke.no, barnogbaby.no og boozt.com. De jeg handler mest fra![]()
ÅjaOg gullkorn design![]()
Har mye fra Hust&Claire, Wheat, Levis bla. Også har dem ofte salg+en del RabattkoderBootz.com har jeg aldri vært påskal sjekkes ut!!