Handle til jente vs gutt

Har to jenter og venter nå gutt. Sysnt alltid det var så mye søte gutte klær når eg skulle handle til jentene.. Men nå når eg skulle handle til gutten så var det ikkje så lett og finne noe som både er fint og praktisk.

Levis og Hust&Claire er store favoritter her å :D Er mye fint altså, og til tider vanskelig å begrense seg:p men lite i fysiske butikker, hvertfall her vi bor, hvor det kun er de vanlige kjede butikkene. Er ofte på posten for å hente noe, to pakker jeg skal hente etterpå :D

Nett shopping er supert :) Her jeg bor har de Barnas Hus, de har litt forskjellig bl.a Levis og Hust&Claire og så er det en lokal butikk som har wheat og levis her :) Men veldig greit å kunne klikke hjem noen fine plagg fra stuen! Og stas for lillegutt å hente på posten :p Hvilke nettbutikker liker du best?

Levis og Hust&Claire er store favoritter her å :D Er mye fint altså, og til tider vanskelig å begrense seg:p men lite i fysiske butikker, hvertfall her vi bor, hvor det kun er de vanlige kjede butikkene. Er ofte på posten for å hente noe, to pakker jeg skal hente etterpå :D

Og gullkorn design :)

Nett shopping er supert :) Her jeg bor har de Barnas Hus, de har litt forskjellig bl.a Levis og Hust&Claire og så er det en lokal butikk som har wheat og levis her :) Men veldig greit å kunne klikke hjem noen fine plagg fra stuen! Og stas for lillegutt å hente på posten :p Hvilke nettbutikker liker du best?
Ja, liker nettshopping :D men noen ganger skulle jeg sett klærne i virkeligheten, i forhold til passform og sånn. Barnas hus er ikke så langt unna, men lite utvalg, meeen det ble en pysj fra Moods of Norway og en trøye fra Hust&Claire + votter som var det jeg skulle ha, når jeg var der i stad :p
Liker godt Torgunns.no, guttelus.no, barnelykke.no, barnogbaby.no og boozt.com. De jeg handler mest fra:)

Ja, liker nettshopping :D men noen ganger skulle jeg sett klærne i virkeligheten, i forhold til passform og sånn. Barnas hus er ikke så langt unna, men lite utvalg, meeen det ble en pysj fra Moods of Norway og en trøye fra Hust&Claire + votter som var det jeg skulle ha, når jeg var der i stad :p
Liker godt Torgunns.no, guttelus.no, barnelykke.no, barnogbaby.no og boozt.com. De jeg handler mest fra:)

Bootz.com har jeg aldri vært på :) skal sjekkes ut!!

Jeg har bare gutter, men jeg synes ikke at det er vanskelig å finne klær til dem. Handler stort sett på nett. I butikkene er det ofte mest til jente, dessverre.

Jeg har nesten allergi mot shopping til sønnen.

Men det er rett og slett fordi han har så sterke meninger om klær og ofte haaater alt som ikke er utslitt.

Samme om han er med selv. Han hater alt! Jentene er mye mer happy, ergo lettere å shoppe til.

Har bare en gutt. Synes det er lettere å kjøpe til han enn til ene søskenbarnet hans som er jente :P
Men så liker min gutt disney og superhelter, så det går en del i det. Han hater klær, så fremst det ikke er en t-skjorte med spiderman på og ullstillongs. *gruer meg til skolestart til høsten*

Jeg synes det er mye kjedelige farger på gutte siden. Mørkt blått blått lyseblått grått. Så viss jeg trenger noe handler jeg nå på nettet finnes mye kult til gutter også men ikke akkurat i norske butikker

Jeg synes også at det er mye mer og finere jentetøy asså. Sliter med å kjøpe til gutt som er det jeg venter. Men fant mye fint på POP og da fikk jeg handla inn en del til han kommer :)

Har en sønn på 3 mnd, men ingen datter. Syns det er veldig hyggelig å handle til han, tror ikke jeg vært no mer gira på å handle til ei jente. Har en fin butikk i byen som selger mye søtt både til jenter og gutter, så finner mye fint til han der.

Jeg syns det er like gøy å handle til begge, men det provoserer meg at det er få valgmuligheter. Enten er det kun frost/Disney til jentene og Spiderman/Batman til guttene eller så er det samme klesstil på småbarn som på tenåringer.

Synes det er en del mer å velge i til jenter, men utvalget til gutter har blitt større synes jeg. :)

Back
Topp