Handle til jente vs gutt

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Var så heldig å ha fri i formiddag, så tenkte jeg skulle handle inn noen vårplagg til barna. Men jeg kom jo hjem med et lass til jenta, og svært lite til gutten :p Gikk jo nesten amok på jenteavdelingen, de har så mye fint! Skjørt, kjoler, jumpsuits, shortser, tunikaer, topper, skjorter, cardigans og så mange fine jakker. Har også bestilt en del fra Zara. Så mye lekkert altså. Syns det er hakket mer kjedelig å handle til gutten!

Hvem syns dere det er kjekkest å handle til?

Og hvor handler dere til de ulike kjønnene?

Blir mye hm til både jenta og gutta. Syns det er mer stas å handle til jenta, men det har nok mer med at ho er 8 uker og gutta er 7 og 9 år :p

Elsker newbie serien til pjokken i magen + name it og H&M,handler egentlig bare der,da disse butikkene er på kjøpesenteret hvor vi bor:) synes d er veldig stas å handle til en liten gutt igjen,da gutta er 10 og 15 år:P da er d artigere å handle til jentene på 3,5 og 8 år,men de har alle egne meninger om hva de vil ha å ikke,men d er helt greit synes jeg:)

Jeg synes det er like mye stas å handle til begge, men det er mye vanskeligere å finne søte og fargerike klær til gutt. Gutteavdelingene overalt er overfylt av mørkeblått, grått og svart, noe jeg ikke synes er fint på en liten baby. Beige og lyseblått blir også fort kjedelig.

Så jeg saumfarer nettbutikker etter gutteklær i søte farger og mønstre, noe med friske farger og noe pent som ikke er lyseblått. Hittil er Polarn o Pyret, Megogmagen, Jollyroom og Barnas Hus favorittene. Småfolk har også veldig mye kult til gutt!

Mens til jenta finner jeg overalt og må begrense veldig for ikke å handle for mye. :p

Elsker å handle til gutten min like mye, men det er mye vanskeligere å finne noe fint:(

Nå har jeg bare en gutt da. Men jeg synes ofte det er vanskelig å handle til han. Liker ikke Disney og superhelter osv, eller masse trykk, print og sterke farger, så jeg er jo litt vanskelig:rolleyes: liker klassiske og enkle klær.
Handler en del fra Newbie serien fra Kappahl, Zara, Name It, PompdeLux, Memini og Wheat. Så det blir mye nettshopping.

Har jo bare jente så blir mest det. Men liker godt å kjøpe til nevøene også, synes det er så mye fine ting, spesielt på kappahl og lindex til gutt :)

synes babyklær til gutt er kjempestas!! Men min blir straks 7 år, og det er sjeldent jeg finner klær jeg liker KJEMPEGODT til han. Dessuten har han mye å si om saken selv.

Jenta mi på 3 mnd kan jeg handle meg konkurs på vil jeg tro... men nå trenger jo hun til stadighet nye klær også da ;)

Synes det er gøy å handle til gutt jeg :D men man må lete litt! Handlet mye til han på Zara, next, hm, KappAhl og Lindex!

Nå har jeg bare jenter :p men de få gangene jeg har kjøpt gaver etc så syns jeg det er mer morro enn å kjøpe til jenter... Er utrolig mye kult til gutter...

Nå har jeg bare en gutt da. Men jeg synes ofte det er vanskelig å handle til han. Liker ikke Disney og superhelter osv, eller masse trykk, print og sterke farger, så jeg er jo litt vanskelig:rolleyes: liker klassiske og enkle klær.
Handler en del fra Newbie serien fra Kappahl, Zara, Name It, PompdeLux, Memini og Wheat. Så det blir mye nettshopping.

Samm her! Hater trykk, dødning hode og superhelter!! Handler mye av det samme som deg :) Liker og Hust&Claire og levis i tillegg ;) Synes det er mye fint til gutt jeg! Elsker å shoppe til gutten min! Har problemer med å begrense :p

Samm her! Hater trykk, dødning hode og superhelter!! Handler mye av det samme som deg :) Liker og Hust&Claire og levis i tillegg ;) Synes det er mye fint til gutt jeg! Elsker å shoppe til gutten min! Har problemer med å begrense :p
Levis og Hust&Claire er store favoritter her å :D Er mye fint altså, og til tider vanskelig å begrense seg:p men lite i fysiske butikker, hvertfall her vi bor, hvor det kun er de vanlige kjede butikkene. Er ofte på posten for å hente noe, to pakker jeg skal hente etterpå :D

Har ikke gutter selv, men har handlet gaver. Både hust & claire og pop har de blitt fornøyd med:)

Det er lettere å handle rimelige fine ting til jenter enn gutter syns jeg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes det er overraskende mye kult og søtt til gutter også :D
Foretrekker å handle på Lindex, Kappahl, Zara og H&M. Har handlet mest til jenter, men digger å handle til gutter også :D

Syns det er mye finere klær i jente avdelingen men ha funnet ut at mye av det som er der egentlig er nøytralt så hender jeg handler til guttene det også.
Gutteavdelingen er ofte mindre og kjedeligere :(

Det er lettere å handle rimelige fine ting til jenter enn gutter syns jeg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, der er jeg enig! Finner mye fint til jenta på hm, men lite til gutten. Men fant en del fint fra Levis og Moods of Norway

Back
Topp