Handle til huleboeren?

Bringebær

Gift med forumet
Åh har så lyst å kjøpe en liten ting til den lille i magen! Men vil jo helst vente til oul hvor vi forhåpentligvis får vite kjønnet. Har dere handlet noe enda?:)

Jeg har faktisk kjøpt vogn i dag, mye tidligere enn planlagt, men fikk et veldig godt tilbud så måtte bare slå til.... ;) Ellers så har jeg kjøpt en body, en ulldress og et sokkepar :)

Jeg kjøpte ett sett (sparkebukse+jakke) i ull på salg. Settet kostet opprinnelig 1000kr, men var satt ned til 249,- så jeg kunne ikke dy meg;)

På en babybutikk i Sandvika. Jeg husker dessverre ikke hva butikken heter, aldri vært på det senteret før :-0

Her blir det ikke noe kjøping før vi vet kjønn, har jo i utgangspunktet alt (i hvertfall til gutt) fra før av, men vil nok kjøpe et sett eller to når vi vet hva det blir, må jo få noe eget ;) og sikkert litt mer hvis det skulle vise seg å være jente.

Her blir det ingen shopping før etter ordinær ul

Har kjøpt en 2 delt pysj i str 50 :P var på tilbud til 25 kr så jeg måtte bare ;) den var blå da så om det blir jente er det alltids noen jeg kan gi den vekk Til. , har også en ubrukt søt kjole pappaen kjøpte sist gang jeg fant ut jeg var gravid men da ble det jo gutt så ;-)

Ikke kjøpt noe enda. Venter til o.ul så jeg vet kjønn før jeg kjøper :) Kommer nok til å handle litt klær her og der, greit å ikke skulle kjøpe alt på en gang!

Kommer til å begynne å handle etter ordinær UL, uansett om vi får vite kjønn eller ikke. Reiser en tur til USA da og Tenkteå pakke en koffert full :)

ikke handlet noe, kommer ikke til og handle noe på en god stund heller. får vi samme kjønn som sist har vi absolutt alt vi trenger :P

Har kjøpt to bodyer på salg... :) de går til både jente og gutt da. Men kommer nok til å vente med resten til etter ord. Ul. Det er ikke så lenge til!

Har gått rundt og sett på vogner og bilsetter og andre ting men kjøpt ikke noe :-)

Den kommende storesøsteren har i dag handlet en rosa baby tannkost :p
Hun mener og håper det er en lillesøster i magen ;) mens gutta mente hun burde kjøpe en blå fordi det er en lillebror i magen :p
Så blir spennende å se om det er guttene eller hun som har rett ;)

Kommer til å begynne å handle etter ordinær UL, uansett om vi får vite kjønn eller ikke. Reiser en tur til USA da og Tenkteå pakke en koffert full :)

Ååå, heldige deg! Da må du bare ha en tom koffert som fylles opp med babyting, jeg hadde gått helt bananas der borte hvis jeg var deg ;) Nå fikk jeg lyst til å dra på shopping i USA! Men, må nok nøye meg med Sverige og Tyskland :p

Hvor i USA skal du?

Tviler på at jeg kommer til å kjøpe inn noe før jeg har vært på oul :) Føler meg mer sikker og trygg da. Og forhåpenligvis får vi vite om det er gutt eller jente :D Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet en mnd til :p

Back
Topp