Handle til fødebagen:)

Bringebær

Gift med forumet
Tenkte jeg skulle ut å handle litt til fødebagen i dag. Litt over 4 uker til termin nå og formen er dalende, så tenkte det kunne være greit å få det siste i hus nå. Tenker jeg skal kjøpe:
Et par ammesingletter/evt vanlige
Et par litt ok joggebukser.
Tynn trøye med knapper
Nye truser typen sloggi eller lignende;)
Ull innlegg
(Purrelanen er kjøpt)
Evt en ny pyamas

Noen som har flere gode forslag?:)

Venter nr 3 4. August:)

Noe som tidsfordriv, hvis du skal være på sykehuset noen dager...

Termin 08.08.13

Snacks til å ha under fødselen, enten til deg eller til far... ;)
Jeg fikk også tips om å kjøpe en ny såpe eller bodylotion med en god lukt, som først skulle brukes når man dusjer etter fødselen. Da vil man forbinde den nye lukten med den gode følelsen etterpå... Eller noe sånt... :smiley-ashamed008
Jeg hadde faktisk med meg en såpe med "ny" lukt på barselavdelingen, og lukten av den minte meg på den gode følelsen lenge etterpå. Men nå har jeg glemt hvilken såpe det var...

Snacks til å ha under fødselen, enten til deg eller til far... ;)
Jeg fikk også tips om å kjøpe en ny såpe eller bodylotion med en god lukt, som først skulle brukes når man dusjer etter fødselen. Da vil man forbinde den nye lukten med den gode følelsen etterpå... Eller noe sånt... :smiley-ashamed008
Jeg hadde faktisk med meg en såpe med "ny" lukt på barselavdelingen, og lukten av den minte meg på den gode følelsen lenge etterpå. Men nå har jeg glemt hvilken såpe det var...
Jeg hadde det sånn med en sjampo og balsam jeg hadde med med nr en. Problemet var vare at jeg brukte den første gang rett før jeg skulle inn å bli satt i gang, så forbandt jo lukten med hele fødselen:P men gjorde jo ingen ting da, spennende det også;)

Venter nr 3 4. August:)

Back
Topp