Handle til den lille

min-første

Blir kjent med forumet
Har dere begynt å handle til den lille i magen ennå?
Jeg får arve/låne mye av min søster, så tenkte jeg skulle se på det før jeg begynner å handle. Så jeg må komme meg til Oslo i løpet av sommeren, tror hun har veldig mye fint jeg kan få lånt :) godt å spare litt penger, vi er tross alt studenter begge to :P

Syns det er litt tidlig og jeg er 14 + 2 idag, har kjøpt ett par sokker som jeg kjøpte etter jeg hadde passer uke 12, da kjøpte jeg disse for å "feire" litt.. men har en sønn fra før, så blir det gutt har jeg masse klær, venter til ul:)

Vi har både gutt å jente ifra før, så har aillt vi treng Blir vældi lite shopping her, blir vesst æ dukke over nåkka æ synes æ utrolig fint

Litt tidlig enda. Er bare 15+3.. Så har jeg masse klær etter jenta mi :) så om det er jente igjen så blir det ikke mye shopping :P har også en del klær i str 50-56 som passer til gutt og jente :)

Jeg har nok nesten alt fra før av. Det eneste jeg trenger  er jenteklær, om det viser seg at det er ei jente inni der.

jeg gidder ikke handle noe før jeg får vite kjønnet (forhåpentligvis på UL).
Hvis det er jente, har jeg masse fra før, og jeg husker fra sist at alle kjøpte noe til babyen, så egentlig hadde jeg nesten ikke trengt å kjøpt noe selv i det heletatt:p

Har handlet 2 huer og 2 sokkepar for å ferie de 12 ukene :) Venter til Ordinær UL før jeg handler.. Viss det gjemmer seg ei jente så har jeg alt.. Mangler bare bilstol, vogn å seng..

Back
Topp