Handle til babyen?

min-første

Blir kjent med forumet
Når tenker dere å begynne å handle? (dere som ikke har alt fra før)
Jeg har egnetlig lyst til å starte så smått, for å fordele utgiftene uttover, men så veit jeg ikke om det er i tidligste laget.

Jeg har det meste fra før av, men handler nok det jeg trenger ekstra etter ultralyden 
Handlet etter UL forrige gang også, litt lettere når man vet kjønnet på babyen! (Hvis man vil vite det da :) )

Vi venter vårt første barn, termin 28.desember, og jeg kan ikke vente med å dra ut og begynne å handle! Vi har tittet på klær, og kom hjem med 3 supersøte antrekk! Men siden vi foreløpig ikke vet kjønnet, så holder det med 3 nøytrale antrekk nå, så kjøper vi mer etter ul ;) Ellers kan du jo evt handle andre ting da, som stellebord, bilsete, stelleveske osv. Vi har fått tak i et bilsete med lyseblått trekk, så kjøpte vi et rosa trekk ved siden av så vi helgarderer oss ;)
For meg har det hvertfall hjulpet veldig å handle litt allerede nå, både med tanke på at jeg derfor ikke er like rastløs lenger etter å komme meg ut og handle alt i dette sekund, og pga økonomien og at jeg da slipper at alt skal handles på samme lønning ;)

Det hørtes lurt ut, tror vi begynner å handle sånne ting vi trenger også, så får vi ta klær når vi veit kjønn. Kun 2 uker igjen til UL i dag, så ikke lenge igjen :)

Jeg har alt av de "store" tingene var før, bil sete, stellebord, seng og slike ting :) Men venter med å kjøpe vogn og klær til etter UL :) Jeg synes også svangerskapet blir sååå langt hvis man begynner for tidlig :P Gjorde det forrie gang, og følte jeg var gravid såå lenge :p Men nå har jeg mer å henge fingrene i meg de to jeg har :P så føler tiden flyr :) Men gleder meg stor til å dra på shopping etter UL :D

Har jo en gutt fra før så har endel ting, og bilsete. Men ellers har jeg handlet noe nøytrale klær i hvitt som jeg syns har vært fint, men kommer nok til å handle det meste etter UL, og man har jo god tid på seg da også til og fordele utover forskjellige lønninger, enda noen mnd igjen til desember :)

Back
Topp