Handle til baby etter ul?!

Bringebær

Gift med forumet
Hva er det første dere skal handle til babyen etter oul? Har jo ikke kjøpt noe enda, og gleder meg veldig til oul så jeg forhåpentligvis kan se at alt er bra og kjønn, så jeg kan kjøpe en liten ting til babyen:) Gleder meg!! 1 1/2 uke igjenn!! Hva med dere? Tenkt å kjøpe noe?:)

Hvis det er jente må jeg nok kjøpe noe skikkelig jentete, er det gutt blir det nok til at jeg kjøper en symbolsk ting da vi har det meste fra før :)

Har lyst til å kjøpe noe etter oul på fredag, men vet ikke helt hva enda.

kommer sikkert til å kjøpe et første plagg, enten rosa el blått. Gleder meg og utrolig mye til oul. Snart skal vi alle få vite hvordan det står til med våre små i magen. Mars blir en spennende tid for mange her inne

Jeg skal kjøpe et sett med klær fra Newbie-serien til Kaphal :) ...hvis jeg får vite kjønn vel og merke... ;) ...synes de klærne er så nydelige :) :)

Hehe, har allerede kjøpt et par plagg jeg! :p jeg klarer jo bare IKKE å dy meg når jeg ser noe på tilbud!! hehe.. har funnet i beige, offwhite og hvit..men nå er det bom stopp!! Blir det gutt har vi alt vi trenger av klær og vel så det!! Blir det ei jente kommer jeg til å sliiiite med å ikke kjøpe ALT for mye, da det er så utrolig mye fint i rosa! (ja, min yndlingsfarge er rosa) ;)

Vi har allerede kjøpt noe, men ikke mye. Skal se hva det blir om noen dager. Viser det seg at det blir ei jente så må alt kjøpes inn, blir det en gutt så har vi det meste fra før. De skal bare vanskes :)

Jo, må legge til at vi har kjøpt bilstol, den var på salg og jeg kunne miste sjansen :P

Kommer sikkert til å kjøpe noe rosa eller blått... Vi har mye klær som passer til jente, men kommer sikkert til å kjøpe noe nytt selv om det blir en jente til. :)

skal kjøpe body og strømpis/sparkebukse i str 50 i offwhite eller gul eller grønn eller vet ikke riktig :P

Tror ikke det blir noe sånt. Kanskje snuppa kan velge noe når det nærmer seg? Litt annerledes med nr 2 :)

skal på hm å kjøpe born 2013 body, strømper og slikt, i det kjønnet som en får vite på. om en får vite det da :)

Vi vet jo nå at det er en gutt, men jentene får ikke vite det før oul 3.april. Da skal vi på kafé og handle litt, så det blir hva husets unge damer velger:)

Nå er jo også dette nr 3 og har jo absolutt alt fra før av, har både gutt og jente. Men syns det er så koselig denne gangen også så må kjøpe bitte litt:)

Vet ikke helt hva jeg kjøpe, men noe(!!) blir det<3 Føler jeg har holdt meg lenge nå., bare windowshopping..=( Hehe;p
Har sett sååå mye fint, så får prøve å tøyle meg å ikke gå helt amok;p Mamma mener jeg ikke burde kjøpe så mye i str 50, men jeg viiiil ha bittesmå klær, og hun kan jo være så liten! Jeg var 48!! hehe.. Det er første babyen, da er det lov å ta litt av, kjøpe litt unødvendig, klær som kanskje ikke passer osv heheh;)

Vet ikke helt hva jeg kjøpe, men noe(!!) blir det<3 Føler jeg har holdt meg lenge nå., bare windowshopping..=( Hehe;p
Har sett sååå mye fint, så får prøve å tøyle meg å ikke gå helt amok;p Mamma mener jeg ikke burde kjøpe så mye i str 50, men jeg viiiil ha bittesmå klær, og hun kan jo være så liten! Jeg var 48!! hehe.. Det er første babyen, da er det lov å ta litt av, kjøpe litt unødvendig, klær som kanskje ikke passer osv heheh;)
Skjønner deg godt:) Visste ikke hvilket kjønn min første ble, og var helt syk etter å handle. Og da det kom ei jente, tok jeg helt av:) Nå får jeg litt samme følelse, får lyst til å handle masse til gutten!

Back
Topp