Handle på nett

Det varierer. Men ca 2-3 ganger i måneden. Kjøper mest klær, iHerb, sysaker og garn.

Handler vel egentlig litt for mye på nett, men syns vi har så kjedelige butikker her vi bor :P Men for tiden blir det mest babyklær og ting til henne :dummy1:

Nå som jeg har vært sykemeldt og er i permisjon har det vært ekstremt mye netthandel her i gården..
Jeg handler for det meste klær til snuppa og sminke ..
;D

Prøver å begrense meg til ca en gang hver eller annenhver måned. Nå har jeg foreløpig bare meg selv og kjæresten å handle til, og vi har stort sett det vi trenger. Tror det blir mer etterhvert som magen blir større og jeg begynner å føle at jeg må handle inn ting til babyen :D

En gang i måneden eller så, kanskje sjeldnere. Bor i ei bygd og ønsker å støtte de lokale butikkene så vi ikke mister dem, og vi finner det meste vi trenger her, eller når vi er på bytur. Når jeg handler på nett er det stort sett fra HM, kjøper klær til snuppa der for barneklær er det så dårlig utvalg i her. Sist jeg handlet på nett var det en festdrakt til jenta, for den må vi ha til påske og det er ingen butikker som har fått inn enda.. :-)

Flere ganger i uka, stort sett på ebay.

En gang i måneden. Klær og utstyr til barna. Eventuelt klær til meg selv om jeg kommer over noe:)

Back
Topp