Handle på nett

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Hvor ofte handler du på nett og hva handler du mest? :)

Blir nok endel tøybleier fremover, kjøpte mye av det på nett til mini.
Ellers går det ikke så mye penger på netthandel.

Handler en del barneklær på nett. Er stort sett bare de vanlige kjedebutikkene her, og jeg handler ikke så mye fra de. Hvor ofte varierer fra måned til måned. Nå har det blitt en del denne uka til guttungen :)

Merker det har blitt litt mer nå som jeg er i permisjon. Har tid til å se litt mer rundt. Blir mest klær til barna her:)

Hehe handler på nett noen ganger i mnd :P
Handler en del på zalando, nelly, boozt, miinto, asos, ebay osv :)

Babyutstyr.... Handler alt fra vogn til klær :) siste var dispenser til bleiebøtta :p

Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har kjøpt no på nett. Har vært sminke og klær

Handler minimalt på nett. Prøver å støtte lokale butikker i størst mulig grad.

Handler omtrent alt på nett utenom mat hhahah:)

To ganger i året kanskje. For det meste klær/utstyr til barna. Skulle ønske jeg hadde råd til å slå til oftere når der tilbud her og der, men desverre må slike innkjøp planlegges og spares til.

Økonomien er ikkje på topp for tiden så eg handlar mindre enn før. Kjøper det meste utenom mat, bukser og undertøy på nett.
Bukser og undertøy må nemlig prøvast sida eg ikkje er særleg slank;)

Vet ikke hvor ofte, men når jeg gjør det så er det mest til lille. Kan ikke huske sist jeg kjøpte noe til meg selv

Jeg er tørrlagt ebayjunkie med kort vei tilbake til avhengigheten O.o :-P Hehe
Men ellers kan jeg velxtil nød bestille Scrappeting på nett og evt fra H&M.
Utenom det liker jeg best å handle i fysisk butikk.

Handler kun på nett, til og med mat. Dvs, vi handler litt i matbutikken, men stort sett kun over nett.

Vi handler f.eks all maten på kolonial.no, det er nemlig veldig deilig å kunne handle for 2 uker uten å slippe å bære opp alt 4 etasjer. Ikke har vi bil heller, så da kan vi handle så mye vi bare orker, de bærer nemlig opp alle varene. Genialt! :D

Ellers er dette noen av mine favorittbutikker (og jeg bruker alltid kickback.no, i tillegg til kredittkort, så jeg får flust med kickback/goder tilbake):
asos.com
ellos.no
laredoute.no
jotex.no
fertil.no
hotels.com
booking.com
ebay.co.uk
ebay.com
norwegian.no
hm.com/no
lindex.no
sas.no
cdon.com
platekompaniet.no
halens.no
zalando.no
cellbes.no
evans.co.uk
dorothyperkins.co.uk
next.com
newlook.com
lekmer.no
dyrekassen.no
lekekassen.no
royaldesign.no
getinspired.no
animail.no
glassoginterior.no
kitchn.no
scandinaviandesigncenter.no
kitchentime.no
cg.no

Skal sies, jeg har vært veldig flink siden jul. Jeg har ikke handla annet enn mat og bh'er på nett i det siste, siden de andre jeg hadde ble ødelagte.

Kanskje jeg skulle laget en egen tråd med lenker til nettbutikker? :)

Jeg handler veldig sjeldent på nett. Når jeg gjør det så er det stortsett hårprodukter jeg handler :)

Ukentlig, på ebay.

Flere ganger i måneden iallefall
Handler mest mulig på nett egentlig, ikke veldig glad i shopping på kjøpesenter. :p

Det varierer veldig, har perioder hvor jeg handler litt på nett. Helst ting på tilbud eller ting man ikke kommer over i enhver butikk

Back
Topp