Handle på butikken

juliuspus

Glad i forumet
Koss er barna deres når dere er i butikken?
Min lile skatt viser tydelig at han hater å vere med mammaen sin å handle. Viss han sitter i handlevogn så skal han etter 2 min ta alt som ligger i vogna, viss han sitter i sportsvogna så sitter han å skriker og skal ut av vogna heile tida. Lar eg han gå sjølv, så stikker han bare av, og eg har store problemer med å få betale, fordi han springer avgårde, og eg må passe på at han ikkje springer ut av butikken..

Noen andre som har det sånn? Tips til kva eg kan gjøre for å få det bedre på butikken?

Gutten min elsker og være med på handletur. Da triller han en sånn liten vogn, jeg bare peker hvor han skal, så labber han i vei og skal hente melk osv.
Setter det stolt opp i vogna si og labber videre. Hender han vil ha med seg diverse, men som oftest er det bare til å si at vi ikke skal kjøpe sånn... [;)]
Når vi kommer til kassa hjelper han til og legge opp på båndet, og setter på plass vogna mens jeg betaler. [:D] Søte lille.

Så mitt tips er hvertfall og aktivisere, men mulig det ikke funker på alle da...

hmmm, nei aner ikke noen gode tips på det.

dattra mi kan være vansklig i butikken hun oxo men hun stikker ikke av da.

når hun får lov til å trille en sånn liten handle kurv så går alt kjempe bra [;)]

bare at hun er veldig glad i bare ta ting i vogna og gå vidre [8D][:D]

Min lille jente får ikke trille litenvogn selv etter dårlige erfaringer med dette da storebror var liten..De småvognene kan de godt få fjerne fra butikken for min del altså

Jentungen sitter i vogna mi og strekker seg etter ting,men ikke noe mere enn det..

Back
Topp