Handle på black friday??

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Har dere planer om inkjøp på black friday? jeg skal prøve å bli ferdig med julegavene :happy:
Skal også se om jeg får tak i bilstol på tilbud - min søster skal være hos oss over jul med sin lille familie ❤️ må ha bilstol til lille niese (jeg tenkte jeg kunne likegjerne kjøpe om jeg fikk god pris) hvis ikke jeg ble gravid i tiden etter så skulle vi bare selge den videre - men kanskje vi får bruk for den :dummy:
 
Vi trenger en stokke tripp trapp stol til nå, da storesøster fortsatt bruker sin daglig. Så kjøper nok det om det blir tilbud :)
 
Tror kanskje det var babybanden eller babycare som har den på tilbud, ikke ofte det skjer

Ja så det, men det var ikke noe billigere der enn det er mange andre steder, inkludert Sverige :p med mindre du har sett den til under 1849??
 
Ja så det, men det var ikke noe billigere der enn det er mange andre steder, inkludert Sverige :p med mindre du har sett den til under 1849??
Nei, det har jeg ikke desverre - det er sjansje det kommer sånn køtilbud på selveste dagen fredag hos noen forhandlere :) bare å følge med
 
Nei, det har jeg ikke desverre - det er sjansje det kommer sånn køtilbud på selveste dagen fredag hos noen forhandlere :) bare å følge med

Syns jo at de kunne slå til med et ordentlig tilbud når de først skulle ha tilbud liksom, ikke bare en snau huundrings :hilarious:

Ja får følge med! :D
 
Back
Topp