Handle inn til den lille i magen.

Paikaka

Elsker forumet
Julegavene 2019
Noen som har handlet noe?
Jeg har ikke handlet noe, og med mitt forrige barn handlet jeg ingenting før jeg var ca 13 uker.
Eneste jeg kjøpte for litt siden var sånne kort fra søstrene grene 0 mnd 1 mnd osv.

Gleder meg masse til og handle vogn, voksipose osv :happy:
 
Har det meste etter guttakrutt, tørr ikke kjøpe noe før minst passert uke12. Lyst på ergobaby 360, har originalen og brukt den masse :) samt bsbynest. Blir det ei jente er jeg redd det blir litt take off i handlinga hehe..
 
Jeg har ikke handlet noe spesielt enda. Men jeg har derimot strikket en babydress, noen luer og et par votter :D Venter til etter uke 12 før jeg begynner med innkjøp tenker jeg :)
 
Har ikke turt å handle inn enda, tror jeg venter til andre trimester med det :)
 
Jeg flytter jo neste uke, så jeg har fått tak i litt klær til gravide. Tenker det får holde i første omgang. Litt usikker på hvordan ting er med brukte klær i Tyskland, så mulig jeg benytter anledningen når vi er oppom i Norge til å få tak i litt klær og utstyr da :) Men ellers vil det være mest praktisk å få tak i tingene der.

Mye kan gå galt enda, så jeg vil vente til senere med å handle inn.
 
Jeg tårer heller ikke å kjøpe noe. Men var ute å handlet babygave til ei venninde og det ble noen laaaange blikk borti vognavdelingen:Heartbigred
 
Skal ikke handle noe før rett før eller etterpå. Kun ha litt klær og praktiske ting :) spiren var veeeeeldig uventet og jeg har solgt alt vi hadde av utstyr. Kommer til å prøve å få låne av venner og kjente og familie. Husker barna hadde altfor mye klær og altfor mye utstyr de ikke trengte. Vuggen f eks ble aldri brukt de samsov med meg til de var to år før de sov hele natten lg fikk eget rom uten problemer :) de kommer fremdeles på nattbesøk da både 2,5 og 5 åringen Hehe...
 
Back
Topp