Handle i Sverige

Hka

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Skal til Sverige og handle i dag. Noen som vet om noe som lønner seg å kjøpe til baby der borte? Nan og lignende? :)

Mye er dyrere i Sverige så vær obs! :) nan tror jeg koster sånn ca det samme :)
Jeg bor i skåne og her koster en boks med hipp ca 67,- og nan koster ca 65,- :) vet ikke hvor mye det er i forhold til norske priser men da har du iallfall et utgangspunkt :)
Bleier og våtservietter vet jeg at er dyrere iallfall så dette har jeg kjøpt med meg fra Norge :)
Men hvis du er ute etter billige våtservietter/kluter så vil jeg anbefale deg å bli medlem i Vitus apotek sin kundeklubb, da får man avslag på våtservietter og man betaler kun 10,- pr pakke, de har også tørre kluter, 5 pakker for 100,-ImageUploadedByBV Forum1475219390.566360.jpg
De ser slik ut og er vitus apotek sitt eget merke, ikke like bra som Pampers sine våtservietter men jeg er veldig fornøyd med tanke på prisen :)

• Liker
Reactions: Hka
Sparer noen kroner på Nan, smoothie. Storpakk med våtservietter om du bruker det. Inotyol, otribaby nesesuger refill, d-vit dråper er ganske mye billigere. Ellers må man ikke kjøpe bleier Det er svindyrt i utlandet, Norge er verdens rimligste land på bleier.

Jeg bor i skåne og her koster en boks med hipp ca 67,- og nan koster ca 65,- :) vet ikke hvor mye det er i forhold til norske priser men da har du iallfall et utgangspunkt :)
Bleier og våtservietter vet jeg at er dyrere iallfall så dette har jeg kjøpt med meg fra Norge :)
Men hvis du er ute etter billige våtservietter/kluter så vil jeg anbefale deg å bli medlem i Vitus apotek sin kundeklubb, da får man avslag på våtservietter og man betaler kun 10,- pr pakke, de har også tørre kluter, 5 pakker for 100,-Vis vedlegget 199780
De ser slik ut og er vitus apotek sitt eget merke, ikke like bra som Pampers sine våtservietter men jeg er veldig fornøyd med tanke på prisen :)
Jeg bruker de tørre serviettene til bleieskifte, de med 5 for 100kr. Helt topp :)

Sparer noen kroner på Nan, smoothie. Storpakk med våtservietter om du bruker det. Inotyol, otribaby nesesuger refill, d-vit dråper er ganske mye billigere. Ellers må man ikke kjøpe bleier Det er svindyrt i utlandet, Norge er verdens rimligste land på bleier.
Sjekket heldigvis prisen på d-vitamindråper her hjemme før jeg kjøpte i Sverige. Var 100kr dyrere i Sverige :-O

Sjekket heldigvis prisen på d-vitamindråper her hjemme før jeg kjøpte i Sverige. Var 100kr dyrere i Sverige :-O
Disse er nok dyrere for dette er ikke noe man behøver å kjøpe i Sverige. Dette er noe man får på bvc (barnvård centralen), dette får man på første kontroll og når man er tom så er det bare å spørre etter en ny flaske :)

Inotyol er nesten halv pris, tror jeg :) Hvis du bruker den da.
Men hvis du er ute etter billige våtservietter/kluter så vil jeg anbefale deg å bli medlem i Vitus apotek sin kundeklubb, da får man avslag på våtservietter og man betaler kun 10,- pr pakke, de har også tørre kluter, 5 pakker for 100,-Vis vedlegget 199780
Inotyol kjøpte jeg flere av på forrige Sverigetur :D

Takk for tips om Vitus sin kundeklubb, kjekt :)

Back
Topp