Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg bruker de tørre serviettene til bleieskifte, de med 5 for 100kr. Helt toppMye er dyrere i Sverige så vær obs!nan tror jeg koster sånn ca det samme
Jeg bor i skåne og her koster en boks med hipp ca 67,- og nan koster ca 65,-vet ikke hvor mye det er i forhold til norske priser men da har du iallfall et utgangspunkt
Bleier og våtservietter vet jeg at er dyrere iallfall så dette har jeg kjøpt med meg fra Norge
Men hvis du er ute etter billige våtservietter/kluter så vil jeg anbefale deg å bli medlem i Vitus apotek sin kundeklubb, da får man avslag på våtservietter og man betaler kun 10,- pr pakke, de har også tørre kluter, 5 pakker for 100,-Vis vedlegget 199780
De ser slik ut og er vitus apotek sitt eget merke, ikke like bra som Pampers sine våtservietter men jeg er veldig fornøyd med tanke på prisen![]()
Sjekket heldigvis prisen på d-vitamindråper her hjemme før jeg kjøpte i Sverige. Var 100kr dyrere i Sverige :-OSparer noen kroner på Nan, smoothie. Storpakk med våtservietter om du bruker det. Inotyol, otribaby nesesuger refill, d-vit dråper er ganske mye billigere. Ellers må man ikke kjøpe bleier Det er svindyrt i utlandet, Norge er verdens rimligste land på bleier.
Disse er nok dyrere for dette er ikke noe man behøver å kjøpe i Sverige. Dette er noe man får på bvc (barnvård centralen), dette får man på første kontroll og når man er tom så er det bare å spørre etter en ny flaskeSjekket heldigvis prisen på d-vitamindråper her hjemme før jeg kjøpte i Sverige. Var 100kr dyrere i Sverige :-O
Inotyol er nesten halv pris, tror jegHvis du bruker den da.
Inotyol kjøpte jeg flere av på forrige SverigeturMye er dyrere i Sverige så vær obs!nan tror jeg koster sånn ca det samme
![]()
Jeg bor i skåne og her koster en boks med hipp ca 67,- og nan koster ca 65,-vet ikke hvor mye det er i forhold til norske priser men da har du iallfall et utgangspunkt
![]()
Bleier og våtservietter vet jeg at er dyrere iallfall så dette har jeg kjøpt med meg fra Norge![]()
Men hvis du er ute etter billige våtservietter/kluter så vil jeg anbefale deg å bli medlem i Vitus apotek sin kundeklubb, da får man avslag på våtservietter og man betaler kun 10,- pr pakke, de har også tørre kluter, 5 pakker for 100,-Vis vedlegget 199780
De ser slik ut og er vitus apotek sitt eget merke, ikke like bra som Pampers sine våtservietter men jeg er veldig fornøyd med tanke på prisen![]()