Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke helt min erfaring, den er nemlig at det generelt er litt billigere med mat her samt mye bedre utvalg, babyskjeer kjøper vi ikke her da men på kiwi pga pris.Baby mat er dom i Norge bleier er dyrt. Men babyting som flasker er billigere i Sverige bedre tilbud
Kjøper også klær![]()
Enig! Babymat er billigere i SverigeIkke helt min erfaring, den er nemlig at det generelt er litt billigere med mat her samt mye bedre utvalg, babyskjeer kjøper vi ikke her da men på kiwi pga pris.
Det er fortsatt ganske mye billigereKrydder, hvetemel,sauser,kyllingkarbonader, nuggets, knekkebrød. Jeg kjøpte en god del babymat der, den på glass for det var mye billigere enn her i Norge. Noen år siden, så har ikke sjekket nå da.
JUBEL SALAMI fra Grilstad [emoji28] Koster bare 30kr!
Ja det er sant! Den er svensk og om jeg ikke husker feil, så ikke så unaturligMME, tåteflasker, smokk, barneskjeer, barnemat på glass/smoothie, maispinner, inotyol, oppvaskmiddel, vaskemiddel, JUBEL SALAMI fra Grilstad [emoji28] Koster bare 30kr!