Er det noen av dere som har erfaring i å handle babyutstyr fra utlandet? Har funnet vogna jeg vil ha på Kiddies24.dk, men er litt skeptisk kjenner jeg...
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er pga garanti ol at jeg er litt skeptisk... Surt hvis den skulle gå istykker åsså er den kjøpt i Tyskland liksomJeg handler dyre ting lokalt, for jeg bli så sint hvis det blir reklamasjon/garanti. Det ser jeg for meg blir tungvint hvis man kjøper på nett. Liker å kan gå dit jeg kjøpte tingen også få hjelp med det der.
Samtidig jobber jeg selv i butikk og vil gjerne støtte de rundt.
Det er jo liksom greit, men det er netthandel fra Tyskland det er snakk om liksom, derfor jeg er litt skeptiskVi har kjøpt bilstol til toåringen i sverige. Men ikke på nett, kjøpte på harrytur
En på det forrige terminforumet mitt kjøpte vogn på nett fra Tyskland husker jeg. Hun var strålende fornøyd da hun fikk den iallfall, men kan ikke huske å ha hørt noe mer om den etterpå. Skal jammen meg høre jeg, om det var greit å handle derfraDet er jo liksom greit, men det er netthandel fra Tyskland det er snakk om liksom, derfor jeg er litt skeptisk
Sjekk denne linken: http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/dine-rettigheter-ved-kjop-av-barnevogn-fra-utlandet.htmlDet er jo liksom greit, men det er netthandel fra Tyskland det er snakk om liksom, derfor jeg er litt skeptisk
Å det hadde vært fint vogna ble under halve prisen hvis jeg bestiller derfraEn på det forrige terminforumet mitt kjøpte vogn på nett fra Tyskland husker jeg. Hun var strålende fornøyd da hun fikk den iallfall, men kan ikke huske å ha hørt noe mer om den etterpå. Skal jammen meg høre jeg, om det var greit å handle derfra
Har spurt hvem det var som kjøpte vogn fra Tyskland og hvilke erfaringer hun har med det, men ingen som har svart endaÅ det hadde vært fint vogna ble under halve prisen hvis jeg bestiller derfra
Den var veldig nyttig, tusen takkSjekk denne linken: http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/dine-rettigheter-ved-kjop-av-barnevogn-fra-utlandet.html
Det kommer vel svar etterhvertHar spurt hvem det var som kjøpte vogn fra Tyskland og hvilke erfaringer hun har med det, men ingen som har svart enda
Satser på detDet kommer vel svar etterhvert