Handle fra utlandet

nr3juni2014<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Er det noen av dere som har erfaring i å handle babyutstyr fra utlandet? Har funnet vogna jeg vil ha på Kiddies24.dk, men er litt skeptisk kjenner jeg...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg handler dyre ting lokalt, for jeg bli så sint hvis det blir reklamasjon/garanti. Det ser jeg for meg blir tungvint hvis man kjøper på nett. Liker å kan gå dit jeg kjøpte tingen også få hjelp med det der.
Samtidig jobber jeg selv i butikk og vil gjerne støtte de rundt.

Jeg handler dyre ting lokalt, for jeg bli så sint hvis det blir reklamasjon/garanti. Det ser jeg for meg blir tungvint hvis man kjøper på nett. Liker å kan gå dit jeg kjøpte tingen også få hjelp med det der.
Samtidig jobber jeg selv i butikk og vil gjerne støtte de rundt.
Det er pga garanti ol at jeg er litt skeptisk... Surt hvis den skulle gå istykker åsså er den kjøpt i Tyskland liksom:-)

Vi har kjøpt bilstol til toåringen i sverige. Men ikke på nett, kjøpte på harrytur :)
Det er jo liksom greit, men det er netthandel fra Tyskland det er snakk om liksom, derfor jeg er litt skeptisk:-)

Det er jo liksom greit, men det er netthandel fra Tyskland det er snakk om liksom, derfor jeg er litt skeptisk:-)

En på det forrige terminforumet mitt kjøpte vogn på nett fra Tyskland husker jeg. Hun var strålende fornøyd da hun fikk den iallfall, men kan ikke huske å ha hørt noe mer om den etterpå. Skal jammen meg høre jeg, om det var greit å handle derfra :)

En på det forrige terminforumet mitt kjøpte vogn på nett fra Tyskland husker jeg. Hun var strålende fornøyd da hun fikk den iallfall, men kan ikke huske å ha hørt noe mer om den etterpå. Skal jammen meg høre jeg, om det var greit å handle derfra :)

Å det hadde vært fint:-) vogna ble under halve prisen hvis jeg bestiller derfra:-)

Har spurt hvem det var som kjøpte vogn fra Tyskland og hvilke erfaringer hun har med det, men ingen som har svart enda :(

Det kommer vel svar etterhvert:-)

Jeg vet flere som har handlet fra tyskland, og de skryter veldig. Produktene er jo bra, men jeg tenker enn hvis det blir en garanti/reklamasjonsak. Det har jeg allerede hatt på Emmaljungavogna, og det er jo en vinnervogn overalt hvor man sjekker. Så alt kan ha feil og mangler :)

Back
Topp