Handle dag...

£ille£en

Forelsket i forumet
Handle vogn å bilstol i dag! Håpe d er bare en unge inni dæ! Hehe... Flere som har kjøpt ting?

Har handla en bodd, to pyser og et par votter. Nå skal jeg ikke handle mer før etter ordinær ul. Syns det er for tidlig å handle vogn og bilstol alt nå, det får vente litt :) er uansett noen snille besteforeldre som skal kjøpe det til oss, så det er litt opp til dem når den handlinga blir :)

Har handla stellebord - fant det vi ville ha på tilbud så da kjøpte vi det bare.. :)
I tillegg har det ramla ned en body og en lue..
Ellers har vi vogge til stua, lekegrind, vogn og masse tøy fra forrige gang.. Vi får også låne sengevogge av ei venninne, så da trenger vi ikke kjøpe sprinkelseng heller.. :) Har uttrekkseng stående etter T.
Det vi må ha er bilstol.. Alt annet tar jeg som det kommer.. mulig jeg vil bruke litt penger på en vippestol denne gangen, og så må vi ha trappegrind og babycall...

Sist gang kjøpte jeg ikke noe før jeg var over 26 uker på vei (nektet og andre i familien å kjøpe noe) og jeg kommer nok ikke til å gjøre noen stor innkjøp før rett før fødselen denne gangen heller.

har det meste, men dersom det viser seg å vere ei jente på ordinær ul må eg nesten handle inn litt rosa ;)

Nei,har ikke det,men har jo masse, kommer til å trenge tvillingvogn og seng, og klær om det er jente, men venter med det til etter uke 24 regner jeg med :)

Back
Topp