• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Handle babyutstyr...

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Når hadde dere handlet inn det meste av babyutstyr? Vi begynner å handle en del fra nå og utover, tror jeg... Vogn og seng har vi allerede... Og en del klær..

Off, vi har ikke begynt ennå. Merker jeg er litt for avslappet. Men har jo mye fra forrige gang da :-)

med nr.1 så kjøpte jeg ting fra uke 20 og utover.....ting var klart ei goood stund før termin!:)

Med nr.2 som er 5 mnd, så tok jeg ting knusende med ro! Kanskje litt for mye avslappet, der kjøpte jeg vognbagen uka før jeg fekk babyen. Selve vogna og sportsdelen kjøpte jeg tidelig, siden storesøster skulle bruke den litt først.

Klær handlet jeg inn 2!!! plagg av Hadde så fryktelig mye fra før, så kjøpte inn 2 blå sett, dersom det  var en gutt i magen. Butikken er jo open når vi kommer hjem og, så følte jeg ikke trengte noe mer, akkurat der og da:)

Ellers så hadde vi resten av utstyret fra storesøster. Og alt av klær, vaskekluter, handkler, sengesett osv ble vasket opp 1-2 uker før babyen kom.

Fra etter UL og utover

litt forskjellig.. med første var jeg vel en 32 uker på vei mener jeg.. då shoppet vi alt i sverige.. med nr 2 kjøpte vi vognen i sommerferien og hadder termin i midten av september.. denne gangen har jeg tatt litt etterhvert::) Vognen på tilbud og det vi manglet er egentlig shoppet nå på slutten.. er 36 uker + nå..

Bæbæ lille lam skrev:
Fra etter UL og utover

Her også, begge gangene.

Tenker det er greit å spre utgiftene litt;)

Back
Topp