Handle babyutstyr i Sverige

x1xnore

Andre møte med forumet
Jeg skal på biltur gjennom Sverige til uka. Har skjønt at babyutstyret der er endel billigere enn i Norge. Noen som vet om noen bra butikker?

Hei!
Svigerinna mi har nettopp handlet vogn,bilsete med mere i barnebutikken "Snøhvit" nå. Den finnes i Arvika vet jeg, men kanskje andre steder i Sverige også.
Hun sparte ihvertfall en del penger nå med tanke på at kursen er så bra også.
[:)]
Malin, har prøvd sånn fin ticker du har, men når jeg skal inn på siden min og lime det inn på signatur, får jeg til svar at noen andre bruker mitt brukernavn/adr...
Kan du hjelpe meg med hva jeg gjør for å få det til? Tror jeg har prøvd 100 ganger nå[&:]

Vi skal ut å se på barneutstyr til helgen. Det klør vi fingrene etter å beygnne opp-pussing av barnerom, hehe.
Så vi drar også til Sverige for å titte. Har alltid hørt at det er noe rimeligere der. Men må sjekke litt selv også.

Sollise:
Dette med ticker hører merkelig ut!?! Får du ikke engang limt det inn? Har du prøvd å lime det inn i test sidene først (og ikke på signatur)? På en eller annen måte hører det ut som du logger deg inn på nytt. Jeg prøvde Veldig mange ganger jeg også. MEN TIL SLUTT GIKK DET.

Lykke til i hvet fall

Hei.

vi var i sverige på nordby senteret for noen uker siden og kjøpte bilstol og vogn.
betalte 6000 nok der for alt. sjekket prisene her hjemme og akkurat det samme ville koster 10 000 her hjemme!!!!!!!! [:D]

http://www.babyproffsen.se/nordby/

Takker for tipset :) Jeg skal ditt på lørdag og titte. Internett siden var også fin.

Når bør man egentlig kjøpe inn utstyr?

Jeg er jo ennå ikke halveis, hehe. Men etter vi var på ultralyd og faktisk så baby`n vår klørt det i fingrene til å begynne å shoppe :) Dette er helt sikkert vanlig. Har satt meg et mål: Romme hennes skal være ferdig i August.

Bra de er flere som klør i fingrene etter å begynne å shoppe, trodde nesten e var den eneste! [;)]

Men de e jo ikkje så tidli å begynne no vell? Etter å ha vært på UL å alt står til bra, er vell sjansene store for at alt går bra?! Går bare å e bekymra for om han kommer tidli, å ikkje alt e på plass... [:o]

Sant sant. Og jeg har sagt til typen at den lønner seg å begynne tidlig med shopping. For vi har jo ikke råd til å kjøpe ALT NYTT PÅ EN GANG.

Har du kjøp noe ennå?

Hei!
Har handla båd epå Happyland (Svinesund ) og på Babyproffsen (Nordby, rett ved Svinesund inne på kjøpesenteret) og har spart en tusenlapp på det. Kjøpte ikke masse en gang! Begge butikkene har stort utvalg, men om du bare skal besøke en butikk ville jeg valgt den på Nordby. Uansett er det bare 3 minutter å kjøre mellom de to butikkene så du finner nok noe bra uansett :) Kos deg på shopping! [:)]

heisann...det er mye fint på nordby senteret..der har jeg handlet...oxo fin den baby butikken på svinesund..happyland...
klem

Ser du er 22uker. Har du handelt inn det meste ennå? Jeg skal nemlig begynne nå jeg også, så er det så mange av familien som mener at det er for tidlig. Men det klør i fingrene mine, klarer ikke å vente, hihi.

Back
Topp