Handle babyting på ullared?

SupremeOne

Elsker forumet
Har du handlet babyting på ullared? Hvordan er utvalget, har de barneutstyr eller bare leker og klær osv? Hvor billig er det kontra andre steder i Sverige/Norge :) ?

Har vært på ullared flere ganger, bodde i nærheten før, men var aldri innom barneavdelingen da, og nå har den jo også blitt større enn det var. Hva synes dere om å handle til baby der?

Jeg handlet litt klær der da jeg var der i høst :)

dem har litt utstyr som flasker, stellematter og det "vanligste" utstyret. og prisen var billigere enn i Norge.

kan ta et eksempel, er en type flaske vi var veldig fornøyd med til guttungen, den kosta vel 70 kroner i Norge om jeg ikke husker feil, og i Ullared gav jeg 45 kroner for samme type flaske. Samtidig som vi ikke har sett denne type flaske i butikkene i Norge på lenge..

Jeg handlet litt klær der da jeg var der i høst :)

dem har litt utstyr som flasker, stellematter og det "vanligste" utstyret. og prisen var billigere enn i Norge.

kan ta et eksempel, er en type flaske vi var veldig fornøyd med til guttungen, den kosta vel 70 kroner i Norge om jeg ikke husker feil, og i Ullared gav jeg 45 kroner for samme type flaske. Samtidig som vi ikke har sett denne type flaske i butikkene i Norge på lenge..

Åja, det høres jo bra ut :) er klærne fine, og utstyret i bra kvalitet? Eller er det meste "first price" og jalla? Haha. Tenker at jeg drar innom når jeg først er i nærheten der :)

Kvaliteten på tøy og utstyr er ganske bra på ullared :) Kjøpt masse der til min sønn og jeg har ingen klager på det så langt :) Det er gode merker og ikke noe jalla

Åja, det høres jo bra ut :) er klærne fine, og utstyret i bra kvalitet? Eller er det meste "first price" og jalla? Haha. Tenker at jeg drar innom når jeg først er i nærheten der :)
Ikke alltid det dyreste er best ;) mange tester som motbeviser det også på babyting, billige klær har ofte like god kvalitet og av å til også bedre ofte koster de mer for de dem er et spesielt merke :) ..

Last edited:
Har ikke vært der selv, men vet om mange som har handlet til baby og barn på ullared :) Kvaliteten på klærne skal visst være veldig bra til at de er så billige :)

dem har jo vanlige merker bare billigere i mye. vi kjøpte mam flasker, dette er jo et vanlig merke, dem hadde også avent der tror jeg. Dette er første gangen jeg prøver ut barneklær fra ullared, men har brukt klær derifra til meg, som jeg har vært veldig fornøyd med, og dem har holdt like lenge som klær til over dobbelte av prisen.

angående first price og billige merker så er det faktisk mye av det som er like bra og til og med bedre. Godt eksempel på det: kjøpte nett med Xtra (billigmerket til coop) med klementiner, beste klementinene vi har spist i år :)

da man først er i nærheten må man jo så klart innom der :)

Tror jeg har kvitteringen oppe. Var der i sommer. Kjøpte stellematte, smukker, flasker, div. Er det noe spesielt så kan jeg sjekke opp pris. Handlet mye i alle fall. Til en grei pris. Og jeg ble overrasket over hvor mye merkevarer dem faktisk hadde. Trodde dem hadde bare dems eget. Og er fornøyd med gravidklærne jeg kjøpte der.

Baby klær skal du ikke bruke kjempe lenge før du bytter dem ut igjen;)

dem har jo vanlige merker bare billigere i mye. vi kjøpte mam flasker, dette er jo et vanlig merke, dem hadde også avent der tror jeg. Dette er første gangen jeg prøver ut barneklær fra ullared, men har brukt klær derifra til meg, som jeg har vært veldig fornøyd med, og dem har holdt like lenge som klær til over dobbelte av prisen.

angående first price og billige merker så er det faktisk mye av det som er like bra og til og med bedre. Godt eksempel på det: kjøpte nett med Xtra (billigmerket til coop) med klementiner, beste klementinene vi har spist i år :)

da man først er i nærheten må man jo så klart innom der :)

Tenkte ikke så mye på kvalitet, mest på design! Alle vet jo at first price og sånne varer ikke bruker for mye penger på design. Selv velger jeg ofte first price altså, da de har bedre skinke, poteter, gulrøtter og noe frukt. Men vil jo ha fine barneklær. Ikke bare hello kitti og biler osv ;-) tenker å holde meg unna sånt så lenge babyen ikke kan bestemme det selv :p takk for svar, tenker jo også at jeg må innom når jeg først skal nedover :)

Baby klær skal du ikke bruke kjempe lenge før du bytter dem ut igjen;)

Vet, derfor jeg vil bruke så lite som mulig på det :) tenkte også på andre ting som kan bli brukt lengre som håndkler, kluter, stellematte, flasker, brystpumpe, ammeinnlegg, smekker, sengetøy osv. Hadde vært kjekt å fått kjøpt alt sånt på en runde, og gjerne så billig som mulig, med fint utseende og god kvalitet :) man jo ha fint design samtidig som man ikke trenger å betale seg ihjel. Legger heller mer penger i bilstol, krybbe, sprinkelseng, vogn og de tingene der :)

Tror jeg har kvitteringen oppe. Var der i sommer. Kjøpte stellematte, smukker, flasker, div. Er det noe spesielt så kan jeg sjekke opp pris. Handlet mye i alle fall. Til en grei pris. Og jeg ble overrasket over hvor mye merkevarer dem faktisk hadde. Trodde dem hadde bare dems eget. Og er fornøyd med gravidklærne jeg kjøpte der.

Var det jeg også tenkte, om det var overflod av ullared merker, men når de fører andre merker også er det jo alltid interessant å dra innom :) blir nok en tur etter nyttår da ja! Ikke noe spesielt jeg tenkte på, bare om det faktisk er verdt å ta turen og handle der, eller om man kan få det samme andre steder til omtrent samme pris :)

Jeg syns kvaliteten på klærna var rett og slett ræva! Ble ødelagt med en gang! Noen av lekene var derimot mer solide enn myye annet:) men, kan jo ha vært uheldig med akkurat det vi kjøpte da.

Min syster han køpt massa leker
Og flasker der. Veldigt
Førnøjd me det. Sån som tex strumpebyxor og sockar veldigt billigt, allt e ju stort sett billigare. Kan du ikkje gå in på deras blogg å se litt,

jeg handlet litt baby/barneklær der som ikke har biler/hello kitty osv, men hvordan dem er i passform osv vet jeg ikke enda ;) fant da en del som jeg likte der til baby :) og mye billigere enn for eksempel lindex eller hm :)

Ta deg turen og kos deg masse ;)

Jeg syns kvaliteten på klærna var rett og slett ræva! Ble ødelagt med en gang! Noen av lekene var derimot mer solide enn myye annet:) men, kan jo ha vært uheldig med akkurat det vi kjøpte da.

Får se om vi finner noe som kan ha bra kvalitet om vi drar innom da :p kjipt hvis ting skal gå i stykker før man får brukt det. Bra de har gode leker og sånt hvertfall :)

Min syster han køpt massa leker
Og flasker der. Veldigt
Førnøjd me det. Sån som tex strumpebyxor og sockar veldigt billigt, allt e ju stort sett billigare. Kan du ikkje gå in på deras blogg å se litt,

Har ikke funnet så mye på hverken hjemmeside eller blogg, men kan jo lete litt nøyere :) takk for tipset!

jeg handlet litt baby/barneklær der som ikke har biler/hello kitty osv, men hvordan dem er i passform osv vet jeg ikke enda ;) fant da en del som jeg likte der til baby :) og mye billigere enn for eksempel lindex eller hm :)

Ta deg turen og kos deg masse ;)

Skal ikke vite kjønn, så greit med nøytrale klær :) tar nok turen uansett ja, for er jo mye annet enn babyting jeg trenger der også :D blir jo aldri feil å dra innom uansett :p

• Liker
Reactions: Sea
Back
Topp