Handla ullklær på salg!!!

*MissMe*

Gift med forumet
http://www.trollcollection.no/index.php?option=com_content&view=article&id=44&Itemid=73

Fant disse til halv pris i familiebutikken og måtte ha et sett til hver av jentene!!!![:D][:D] Har sikla på dette i heeeele vinter, men litt dyrt.. [;)] Herlig å finne sånt på salg. Nå håper jeg de har alt siden jeg bare fikk halve bestillingen forrige gang jeg handla der..[;)]

HAHAHA jeg viste det var det av en eller anna grunn [8D] Er kjempe flott! De har hatt det/har det til halv pris på babyshop - men synes det er en vanskelig farge å macthe og kombinere med da [8|] + Emma bruker bare sine marius gensere, og inne er hun for varm til å bruke sånt.. MEN ja, jeg synes det er så fint!! [:D]

ORIGINAL: KathMor

HAHAHA jeg viste det var det av en eller anna grunn [8D] Er kjempe flott! De har hatt det/har det til halv pris på babyshop - men synes det er en vanskelig farge å macthe og kombinere med da [8|] + Emma bruker bare sine marius gensere, og inne er hun for varm til å bruke sånt.. MEN ja, jeg synes det er så fint!! [:D]

Er så fint at jeg bare måtte!! Så da vet dere hva mine jenter skal ha på seg på julebildene i år!!![:D][8D]
Kan jo brukes under dressen på vinteren i tillegg utenpå ulla på vei til og fra, i bhg på kalde dager osv..[:)] Genseren er jo knallfin til dongeri!![:D]
Som sagt, sikla etter det LENGE!!![;)] De selger det ikke her...

ORIGINAL: Tjukkaaa

åh så søtt!!! Hvorfor har ikke jeg sett dette på familiebutikken?[>:]

Jeg ble sååå glad da jeg så det!!!![:D][:D] Ligger under Troll og under outlet!![:D]
Ble jo 1500kr for fullt sett til begge, men det var jo halv pris!!! Hadde aldri kjøpt det til 3000kr..[8D]

Det der var jo dødsfint! Hmmmm... Kanskje prøve å finne et mønster som ligner og strikke til neste vinter??? Har definitivt ikke råd til å kjøpe noe sånt, i alle fall[&:]

Back
Topp