Handikap

Cstina

Gift med forumet
Noen som har fått handikap-bevis da? [:D] Skulle hadd det nå!!
 
ORIGINAL: snartmammatil2jenter

hahahaskulle gjerne hatt det


Bestefaren til sambo har det [:D]Greit og låne vis vi skal til stavanger feks [:)]
 
Går å venter på å få i posten en av de nærmeste dagene...haha[8D]

(Burde faktisk være obligatorisk for gravide å få taxi-lapper og handikapbevis etter uke 30!)
 
ORIGINAL: anonaBella

Går å venter på å få i posten en av de nærmeste dagene...haha[8D]

(Burde faktisk være obligatorisk for gravide å få taxi-lapper og handikapbevis etter uke 30!)


Hvordan fikk du tak i det??
 
haha,hart bestemt meg på forhånd for å prøve å klare lengts mulig uten[:D]
 
Jeg har faktisk tenkt på at det hadde vært lurt...! Jeg har så vondt i bekkenet, og klarer omtrent ikke å gå... Så hadde vært herlig å kunne parkert rett ved døra.... Kanskje jeg skal ta bestemor sitt[;)]
 
ORIGINAL: Tasj

ORIGINAL: anonaBella

Går å venter på å få i posten en av de nærmeste dagene...haha[8D]

(Burde faktisk være obligatorisk for gravide å få taxi-lapper og handikapbevis etter uke 30!)


Hvordan fikk du tak i det??



Tulla bare..hihi..men burde fått[8D]
 
ORIGINAL: anonaBella

ORIGINAL: Tasj

ORIGINAL: anonaBella

Går å venter på å få i posten en av de nærmeste dagene...haha[8D]

(Burde faktisk være obligatorisk for gravide å få taxi-lapper og handikapbevis etter uke 30!)


Hvordan fikk du tak i det??



Tulla bare..hihi..men burde fått[8D]


Hoho![:D][:D] Men jeg hadde faktisk hatt behov for det... men hørte behandlingstiden var så syyyykt lang at baby er kommet ut og vel så det før jeg hadde fått det... [8D]
 
hadde nok vært greit for enkelte det ja
 
Hehehe[:D][:D]Åh, hadde vært kjekt!!
 
ORIGINAL: Cstina

Noen som har fått handikap-bevis da? [:D] Skulle hadd det nå!!


Nei, men jeg bruker handikap-toalettet med god samvittighet [:)]
 
Back
Topp