Handel i USA

Hulda

Forelsket i forumet
Svigers er i Usa. Tips til noe babystash som det kan lønne seg å kjøpe, utenom klær selvfølgelig :-)
 
Tviler litt på om det e mye som lønner seg med tanke på den høye dollar kursen. Men eg vet ikke sikkert. Men de kan jo uansett få tak i sååååå mye fint som ikke selges her. Utvalget e så mye større!! Vi tok helt av på shopping i USA når eg gikk gravid med første :)
 
Tviler litt på om det e mye som lønner seg med tanke på den høye dollar kursen. Men eg vet ikke sikkert. Men de kan jo uansett få tak i sååååå mye fint som ikke selges her. Utvalget e så mye større!! Vi tok helt av på shopping i USA når eg gikk gravid med første :)
Ja, USA har jo alt mulig, og i de fleste tilfeller er det billigere enn her:-) Mannen var der for 3 uker siden og storhandlet på outlet til mini...:-)<3
 
Veldig mye kjekt der.. klær kan vær billigere enkelte plasser men en ting jeg vil anbefale som jeg skal få far min til å kjøpe er gripe water til lille. Det er noe som hjelper veldig på all mulig mageting, fra mageverk til hikke. Brukte det på første med god effekt :-) brukte merket little remedies men vet andre merker også selger det.
 
Om jeg husker så kan jeg sjekke noen nettsider og se om jeg kommer på noe annet. Bodde der fra før jeg ble gravid til snuppa var 15 mnd ca :-)

Om du kommer med forslag til ting du trenger eller tenker på så kanskje litt lettere :-) spørs jo litt hvor stor plass og slikt også.
 
Last edited:
Tøybleier ;)
 
Min mann kjøpte en nydelig vinterjakke til datteren rosa med stjerner. Aldri sett make i norge. Merke Rothschild
 
Min bedre side var i usa forrige uke. På walmart solgte de mengder av body's til 1 dollar= 9 kr
 
Back
Topp