Hand, fot og munnsyke!

2barnsmamma

Glad i forumet
Rebekka kom hjem fra b.h i går med prikker i hendene, under føttene og rundt munnen så de i b.h trodde det var hand, fot og munnsyke. Noen som har erfaring med det? Leste litt på nettet og der sto det at prikkene ville utvikle seg til blemmer..?? etter hvor lang tid?

ORIGINAL: 2barnsmamma

Rebekka kom hjem fra b.h i går med prikker i hendene, under føttene og rundt munnen så de i b.h trodde det var hand, fot og munnsyke. Noen som har erfaring med det? Leste litt på nettet og der sto det at prikkene ville utvikle seg til blemmer..?? etter hvor lang tid?

Sønnen min hadde det for litt siden..
Han fikk flere og flere blemmer..spesielt i munnen..
Dette varte i 3dager.. han var i bhg
Noen kan ha de opp til 2uker..
Han spiste masse is og skive uten skorpe men viste bare ubehag til de han hadde i munnen.
Han var i bhg. alle dagene..

ORIGINAL: theskj

Har hørt om det, men ikke sett det selv.
Så kan ikke hjelpe deg.
Må du til lege da eller???

Dette gikk i barnehagen til sønnen min tidligere i høst. Han fikk bare litt prikker i munnen. Gikk fort over og det så ikke ut til å plage han. Mener de var borte etter 2 uker.

ORIGINAL: shiby

ORIGINAL: theskj

Har hørt om det, men ikke sett det selv.
Så kan ikke hjelpe deg.
Må du til lege da eller???

Må ikke til legen nei..jeg ringte til legen for å høre jeg da. Han sa det var ufarlig. Hun har enda ikke fått blemmer da..men det er masse prikker på føttene, inni hendene også litt rundt og i munnen..håper det ikke blir store blemmer[8|] som om ikke det var nok så klarte hun å klemme fingre i bildøra så den er BLÅ og hoven. Må muligens til legen å stikke hull på den for å få letta på trykket..

Back
Topp