han vill ikke sove..

ToLykkeTroll

Elsker forumet
Gutten min vil ikke sove. Han har vært våken siden ca 22, og nå har klokken rundet 01.. Han har bare dubbet av litt inni mellom. Han er litt grinete og det kommer noen hyl av og til, men kan være helt rolig og bare ligge i fanget mitt og pludre. Er så rart når ha er slik. nå nettopp lå han i fanget mitt så hørte jeg det kom noe i bleia og litt etter det hyler han. han fikk pupp og nå er han helt slapp ved puppen...

Hva er dette fornoe? synest det er så rart.. Gjør jeg noe feil. Etter at han har fått pupp, tar jeg han opp for og rape. Somregel kommer det noen gode raper, men av og til ikke. kan det være luft som sitter igjen selv om han raper?

Gode gutten min.. vil ikke at han skal ha vondt!! [:(]

Jeg har det omtrent på samme måten med dukka mi. Hun våkner etter første duppen om dagen sånn ca. i 14-15 tiden og da er hun våken til i 23 tiden om kvelden!! Hun dupper litt innimellom, men vil ikke falle helt til ro. Og når kvelden kommer får hun gråteanfall, og er så overtrøtt at øynene går rundt i det lille hodet. [&o] Men når hun først sovner da så sover hun i 6 timer. Men sannelig om jeg vet om det er verdt det... [8|] Men det går vel over etter verdt, de er jo helt nye i verden.
Helsesøster sa at de kan ha perioder i døgnet hvor de er mer urolige.

Back
Topp