Han vil på guttetur

LizaK

Andre møte med forumet
Er jeg urettferdig når jeg blir småsur fordi samboeren snakker om å reise på guttetur ?

Jeg har sett veldig lite til han de siste 2 årene pga ekstremt mye jobbing. Han jobber som oftest 17 timer og så sover han før det er i gang med nye 9 eller 17 timer igjen på jobb. Han har også jobbet 3/4 av alle helger i disse 2 årene.

Nå driver han å bytter jobb så han får litt mer fritid. Og da tenker han å reise på tur med gutta

Selv er jeg kronisk syk, så jeg jobber bare litt hjemmefra. Jeg har null kontaktnett her vi bor. Så jeg sitter alltid hjemme aleine både når jeg jobber og også som oftest på fritiden for da er han jo som oftest fremdeles på jobb evt så sover han for å bli klar for jobb.

Vi har pleid å reise en del sammen når vi har fri, for siden vi ikke har kontaktnett her vi bor så blir jo hverdagen ekstremt kjedelig. Så da er det deilig å komme seg litt bort for å se litt andre ting en husets 4 vegger. Men det er nå over 1 år siden sist tur

Men nå vil han altså reise på guttetur fordi han blir gal av å være her. Og det skjønner jeg veldig godt, for jeg blir også gal av å sitte her for meg selv helt aleine uten kollegaer noe han i det minste har, og flere av dem er han gode venner med og prater litt med på fritiden også

Så er det dårlig gjort av meg å bli skuffa når han velger bruke de etterlengta fridagene på gutta fremfor at vi 2 kan finne på noe

Må legge til at han skal å besøke familien og også da venner i en hel uke nå før denne gutteturen de snakker om
 
Hvorfor gidder du forholdet i hele tatt tenker jeg da:rolleyes: Hadde blitt veldig sur selv ja. Ikke hadde det vært aktuelt heller, siden vi har to barn sammen.
 
Trådstarter igjen her.

Altså jeg er hadde synst det var helt ok om han reiste en tur med gutta om det ikke var for at vi nesten ikke har sett hverandre på 2 år pga all den jobbingen hans.