han vil ikkje gå i bhg

oktober2007 og juli2010

Blir kjent med forumet
jeg sliter med å få gutten min i bhg for tiden.... men eg vett når han komme i bhg så har han det godt og trives... men det e ett stort problem om måren... jeg går hjemme med me dattaren min på 7 mnd.....

noen så vett hva jeg ska gjer for å få han i bhg?

William hyler nesten hver gang jeg sier hadet til han i barnehagen. Jeg har infunnet meg med at sånn er det bare nå. Det er nok bare en periode. Han har det såååå bra i barnehagen.

Hvor lenge har han vært sånn da? OG når på morgenen starter det..hyler han hele veien til da eller? Er han sånn idet du forlater han også i barnehagen og hvor raskt tar det til han er blid og glad igjen ?
Har du spurt hvorfor han ikke vil?

Hvis han er blid som ei sol ganske så raskt etter at han har ankommet barnehagen så er det nok en periode du bare må gjennom. Kan være at han i utgangspunket bare ville være hjemme med deg men når han endelig har kommet til barnehagen så finner han ut at det er jo ikke så værst likevel.

det har vert sånn siden nya året.... det starter når han stå opp så seie han at han ikkje vil gå i bhg for det e såå kjeligt seie han.... men dei så jobbe der seie at han stor kose seg når han leke og er der... :) men jeg vett ikkje om det er for jeg er hjemme me datteren og han må i bhg... men jeg har han fri av og til og kose oss hjemme...

Back
Topp