han vil ikke

Brud2013

Gift med forumet
ha pupp lenger. (blir helt hysterisk og bare gråter og stresser når han får pupp. Har merka at jeg har hatt mindre melk, men sjøl om jeg har melkespreng så vil han ikke ta puppen no særlig.)
Så jeg har gått mer og mer over til mme.

Men hvor leng tid går det før jeg ikke har mere melk sjøl.
er så vondt med spreng...

har prøvd å pumpe, men han er ikke no interessert i melka da hel.
OG HAN GULPER SÅ FRYKTELIG NÅR HAN FÅR MM....

Har du fått menen tilbake???
Helsesøstra sa at da kan smaken på melka forandre seg og babyen vil kanskje ikke ha mere morsmelk.. Det skjedde her med første mann. Men da var han 5mnd...

Huff, da.. det hørtes ikke gøy ut!
Hvis du prøver å håndmelke hver gang du får spreng så er det ikke så vondt. Da vil også melka forsvinne fortere enn hvis du bruker pumpe.

Har du gitt han mye flaske utenom pupp? For da kan det hende at han synes det er lettere å drikke av flaska siden han ikke trenger å bruke så mange krefter på å få ut melka. Og hvis du i tillegg føler du ikke har nok melk i utgangspunktet så merker jo han også at han ikke blir mett av å suge på puppen. Sånn var det ihvertfall med eldstemann her i gården, men da var han nesten 6 mnd.. Ville plutselig ikke ha pupp og hadde aldri villet ha flaske tidligere, men gikk rett over på flaske. Det var fordi jeg ikke hadde nok melk lengre..

Håper det ordner seg for dere og at du finner ut hva som er best for deg å gjøre.  
Lykke til! 

Ja har fått at mensen nå, men det er p.g.a at jeg har begynt på minipille.

men han ville ikke ha så mye pupp før jeg fikk igjen mensen heller...

Vet ikke jeg.
Men prøver å gi han pupp innimellom.
På nattaen eller tidlig på mårran får han pupp og det har gått greit.

Back
Topp