han vil ikke spise!!! HJELP!!!

krogenbaby

Elsker forumet
våkna klokka åtte på morran idag av at Kenny brakk seg.. :(

Han gulper/spyr opp noe gjennomsiktig.. :( Og brekker seg og kaver hver gang det kommer opp!

Prøvde å gi han mat nå halv ni (da var d fire timer siden mat sist), men han brakk seg så fort han fikk litt melk i munnen!!! Prøvde å gi vann, men der dytta han bare tuten ut me tunga!

Noen som har vært borti dette??

Han er forresten på strålende godt humør her... ler å babbler i vippestolen..

OPPDATERT :

..Fikk i han litt mat nå klokka ni! Men har aldri vært borti dette gjennomsiktige.. Noen ?

Uff høres ikke gøy ut dette nei... Skremmende. Kan du ikke ta en telefon til helsestasjonen å høre med de? Det hadde eg gjort i allefall[:)]

uff, det er ikke noe ålreit! Men nevnte du ikke at Kenny drev med noen tenner? det kan være det? De får ofte litt dårligere matlyst av det... Kristian gjorde det samme, men tok den jo puppen tilslutt.......[8|]
Ring på helsestasjon en tur du, bedre det enn og engste seg :)

uffda [:o] Stakkars lille, men det er ikke bra for magesystemet og tarmene aa faa introdusert mat for tidlig saa kan ha straffet seg ? tarmsystemet er ikke utviklet godt nok ennaa.

Her gulper snuppa vann hver morgen, er nok fordi jeg ikke raper henne på natta tenker jeg. Da har hun tatt opp all naringen av melka, så er bare vannet som kommer tilbake lissom :)
Menne hun gulper det opp på vanlig måte og ikke har hun noe imot mer mat..

Ikke for å skremme deg, men jenta mi gulpet magesyre iblandt da hun hadde adenoviruset, men så lenge han ikke kaster opp skikkelig i tillegg er det nok ingen fare.

Hvis de gulper litt gjennomsiktig her har jeg tenkt at det bare er spytt jeg. Har alltid stemt med at da er det lenge siden forrige måltid. 

ORIGINAL: icebaby

Gjennomsiktig gulp er vel ferdig fordøyd melk?

Sign, og sikkert som noen andre over her sa, han driver kanskje å får tenner og dermed mindre matlyst.

Back
Topp