han vil ikke sove

~ine~

Forelsket i forumet
Lille gutt vil ikke sove.. om natten er han kjempeflink, da får han mat og sovner som regel med en gang,
men om dagen og kvelden så bare dupper han av og våkner igjen etter en halv time eller mindre.
slitsomt... at han ikke blir sliten selv og sovner å sover lenge,neida det skal han visst ikke.
noen fler som har det sånn?

ja, jenta mi er lik, men hun er sån på natta, ovner ikke før utpå morgen kvisten vi, så sover vi utover hele dagen pga at vi er utslitte begge to, så kommer natta ogdet er pån igjen, så egentlig burde du vere glad det er på dagen og ikke natta[;)]

Akkuratt som jeg skulle skrevet det selv...Men Julian våkner på natta også.Han sover kanskje 4-5 timer, og så skal han ha pupp og sover kanskje 3 timer til, før han er våken lenge .....Dagen i dag har han sovet veldig lite...hmmm, dagen i forveien sov han faktisk fra 13.00-16.00 ...Men som regel altså ikke....skal det være slik???Har du forresten fast tid du legger bebis for natten?

min gutt har også vært sånn i dag.... søv max en time av gangen.. [&o] men tror han e litt plaga me magen, for han har vært veldi sutrat.. men kan jo også va mangel på søvn da.... huff.. man bi jo så slitn... [:'(]

sånn er gutten min også. Ofte våken helt frakl 15 til 2230 på kveld, sover kanskje 5 min innimellom. Godt å høre at det er fler, at ikke han er helt unormal mener jeg. Det er veldig slitsomt, men det kommer jo andre dager om ikke alt for lenge får vi tro. Hold ut!!

Lina er slik om natta ho og. Sover kanskje opptil seks timer i strekk om dagen og eg går med ein uliderlig mjølkespreng, og så er det mindre produskjon på kvelden og da er ho våken annakvar time på natta for å ta opp att produksjon. og sånn går nu dagan.....[;)]

Back
Topp