Han vil, han vil, men får det ikke til...

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Jeg og kjæresten har et lite problem, eller rettere sagt han har det.
Vi har nå prøvd siden juni uten noe resultat, og mye av årsaken til det er at kjæresten sjelden kommer inni meg.
Han har ikke noe problem med å holde den oppe, og han kommer når han fikser det selv.
Problemet med oss er at vi begge to har ganske dårlig kondis, og han i tillegg har veldig stive ledd slik at han ikke får til å bøye og tøye så mye i forskjellige stillinger.
Vi må holde oss til de mest vanlige. Det er han som gjør det meste av arbeidet, og når han blir sliten så blir han for opptatt med å klare å fortsette, altså konsentrere seg på å gjøre bevegelsene og da får han ikke til å tenke på å komme.
Jeg er for dårlig trent til å klare å sitte oppå han og holde bra nok rytme til at det fungerer, så da kommer vi like langt.
Nå gjorde vi et godt forsøk ikveld der jeg virkelig gjorde han klar på forhånd, men så snart han var inni meg så gikk det over da det ble for glatt.
Har bedd han om å slutte å fikse det selv for en liten stund, så kommer han heller til meg når han blir kåt.
Håper dette kan hjelpe.

Har ikke akkurat noe spørsmål her, bare trenger å få ut litt tanker. Blir en stor byrde på oss begge dette, da både jeg og han tenker mye på det.
Vet ikke om vi er flere med samme problem eller ikke, men tenker at det umulig bare kan være oss som opplever noe sånt. Jaja. Om det finnes noen der ute med samme problem så vet dere ihvertfall at dere ikke er alene :)

Om han fikser seg selv er det i grunn ikke rart det blir vanskelig å komme når dere er ilag. Han er vant til å komme alene uten å gjøre noe stort ut av det. Det kan absolutt hjelpe at han slutter å ta på seg selv og heller kommer meg deg.

Om dere er for dårlig trent til å klare å ha sex er det jo et fint tidspungt å bynne trening, gå turer og bynn med enkle øvelser dere kan gjøre hjemme.
Fins også flere hjelpemidler innenfor sex som kan hjelpe, kanskje penisring med vibrator?
Prøv å ha lengre forspill der dere blir mer kåt, ta på hverandre og ikke bare dere selv?
Du skriver dere gjorde et forsøk i kveld men da han kom inn i deg gikk det over, hva mener du med det?
Mistet han ereksjonen ?

Sex har ganske mye å si i forholdet og jeg skjønner godt dette er en byrde for dere.
Snakker dere godt sammen om dette temaet?

Om han fikser seg selv er det i grunn ikke rart det blir vanskelig å komme når dere er ilag. Han er vant til å komme alene uten å gjøre noe stort ut av det. Det kan absolutt hjelpe at han slutter å ta på seg selv og heller kommer meg deg.

Om dere er for dårlig trent til å klare å ha sex er det jo et fint tidspungt å bynne trening, gå turer og bynn med enkle øvelser dere kan gjøre hjemme.
Fins også flere hjelpemidler innenfor sex som kan hjelpe, kanskje penisring med vibrator?
Prøv å ha lengre forspill der dere blir mer kåt, ta på hverandre og ikke bare dere selv?
Du skriver dere gjorde et forsøk i kveld men da han kom inn i deg gikk det over, hva mener du med det?
Mistet han ereksjonen ?

Sex har ganske mye å si i forholdet og jeg skjønner godt dette er en byrde for dere.
Snakker dere godt sammen om dette temaet?
Har begynnt å trene, så det jobber vi allerede med. Men siden vi er såppass dårlig trent så er dette noe som kan ta lang tid, og vi vil jo gjerne at jeg skal bli gravid så fort som mulig. Men det kan virke som at det kan litt tid å bli gravid også, så da kombinerer vi forsøk på trening og forsøk på bedre sex :)
Han hadde ikke så lyst til å prøve penisring enda, så da tenker jeg at vi heller gjør noen forsøk til uten.
Vi har ganske lange forspill, der jeg jobber lenge med han og runker han så han er på nippe til å komme.
Det jeg mente var at han var veldig klar for å komme, han trengte bare den siste lille dytten men siden det ble for glatt så da gikk følelsen over.
Vi er veldig flinke til å snakke om det, så vi har begge fått sagt hva vi tenker og vi vet jo hva problemet er. Jeg er veldig nøye med å forklare at det ikke har noe å si at han ikke kommer, og at vi har god tid med å bli foreldre. Vi må bare jobbe oss igjennom det. Så egentlig har vi jo det veldig fint, og jeg kommer veldig lett så han er jo fornøyd med jobben sin. :)

Som nødløsning kan han jo evt fikse selv, oppi en softcup som du setter "inn". En type "kunstig inseminasjon" :) vet om en dame som har blitt gravid på denne måten :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Som nødløsning kan han jo evt fikse selv, oppi en softcup som du setter "inn". En type "kunstig inseminasjon" :) vet om en dame som har blitt gravid på denne måten :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi har tenkt tanken, men tenker at dette blir siste løsning ihvertfall ;) Noe av romantikken ved å lage baby vil vi jo gjerne beholde :)

Hva med å ta med sexen til andre steder i huset hvor dere kan støtte dere på ting og kanskje holde ut lengre? :) Jeg er heller ikke godt trent, men å "ri" han sittende i sofaen og lene meg på seteryggen fungerer strålende :) Også trenger man jo ikke å kjøre på i full fart hele tiden heller :) Og om du blir så sliten at du ikke holder ut så får han prøve å ta siste innspurt :) Håper det ordner seg :D

Kommer an på høyden på sengen, men har dere prøvd at du står på alle fire helt på kanten på sengen og at han står bak deg på gulvet? Bena dine kan både være samlet og spredd. Da kan begge gjøre litt jobb, i tillegg til at det for han ikke er like slitsomt som på en myk madrass ;)

Håper det løser seg <3

Jeg tror dere rett og slett må komme ut av komforsonen deres :) som hun skrev over her, finn andre steder i huset hvor dere kan støtte dere :) Men ta en kveld med litt god mat, vin, hvor det bare er dere to og ikke noe annet :) Man kan også kjøpe forskjellige spill som blir litt "forspill" på en annerledes og morsom måte :) Utforsk hverandre!

tror det er viktig for dere å komme inn i en god sexrutine før det dreier seg om at nå gjør vi det for å lage barn, kan hende det blir litt press på han og :) Håper det ordner seg for dere :)

Kommer an på høyden på sengen, men har dere prøvd at du står på alle fire helt på kanten på sengen og at han står bak deg på gulvet? Bena dine kan både være samlet og spredd. Da kan begge gjøre litt jobb, i tillegg til at det for han ikke er like slitsomt som på en myk madrass ;)

Håper det løser seg <3
Sengen blir for lav til det, men vi bruker å gjøre det en del på badet for der kan jeg støtte meg på benken :).

Hva med å ta med sexen til andre steder i huset hvor dere kan støtte dere på ting og kanskje holde ut lengre? :) Jeg er heller ikke godt trent, men å "ri" han sittende i sofaen og lene meg på seteryggen fungerer strålende :) Også trenger man jo ikke å kjøre på i full fart hele tiden heller :) Og om du blir så sliten at du ikke holder ut så får han prøve å ta siste innspurt :) Håper det ordner seg :D
Takk for tipset, men foreløpig så kan vi ikke gjøre dette da vi mangler gardiner på stua og vi har full innsyn ut til veien :p men dette holder vi på å fikse, så da kan vi prøve ;) er dessverre begrenset med plasser vi kan gjøre det da leiligheten vår er liten, men vi prøver å variere ved å gjøre det litt på gangen ved en benk eller på badet :)

Ville søkt rundt på forskjellige stillinger dere kan prøve ut, der er jo en del som ikke krever så mye av dere :)
Og bytt stillinger underveis så det ikke blir bare du som rir og blir sliten eller bare han som jokker og får vondt i ledda.
Om han mener det blir for glatt i deg så gjør at han ikke kommer så kanskje tørk underveis? Prøv ut knipeøvelser? :)
Lykke til, håper det blir en liten spire på dere snart :)

Man må være i veldig dårlig form hvis man ikke klarer å holde ut under sexen og det tror jeg ikke at dere er?
Tror det går mest på at kommer for ofte sjæl. Og kanskje du fikser at du kommer sjæl også.
Har dere en avtale hvor ingen tar på seg selv i løpet av f.eks. En hel uke er jeg sikker på at dere begge vil nyte sexen mye bedre og at han klarer å komme inni deg.

Man må være i veldig dårlig form hvis man ikke klarer å holde ut under sexen og det tror jeg ikke at dere er?
Tror det går mest på at kommer for ofte sjæl. Og kanskje du fikser at du kommer sjæl også.
Har dere en avtale hvor ingen tar på seg selv i løpet av f.eks. En hel uke er jeg sikker på at dere begge vil nyte sexen mye bedre og at han klarer å komme inni deg.
Som jeg skrev litt lengre oppe så har vi allerede inngått en sånn avtale.
Jeg har ikke problem med å komme, han får meg til å komme flere ganger under sexen, så det er ikke problemet.
Og vi blir for dårlig trent når vi må holde på veldig lenge. Han har problemer med at leddene er for stive, så da klarer han ikke å bøye seg noe mye og blir da heller mer som en stiv stokk over meg, noe som gjør at det blir enda vanskligere å holde på lenge, og attpåtil så har han astma som gjør at han ikke holder ut lenge pga det heller. :p

For å toppe det hele så har han blitt syk, og jeg har eggløsning sånn ca nå. Men da får jeg heller pleie den syke kjæresten min, så prøver vi igjen neste måned :)
Men ska selvfølgelig kose oss så snart han blir frisk også :)

Det er jo en del liggende sidelengs stillinger som er ganske lite krevende hvor både kvinnen og mannen kan støte/jokke, uten egentlig å bevege seg så mye. :)

Håper forresten mannen din raskt blir frisk og at dere får full klaff neste pp i stedet da. :)

41-4182-XDYUF00Z.jpg

Dersom dere sliter med kondisen, så kan dere begynne å jogge, kondisen er det enkleste man kan trene opp og det går raskt. Merket selv for noen år siden når jeg begynte å jogge, bare på 3 dager kunne jeg jogge dobbelt så langt på kortere tid. Men man må jo selvfølgelig ha viljen til dette. Kondisen trenger du ikke bare for å lage barn, men også for å orke å bære de frem, og ikke minst når de begynner å springe rundt :)

Men som de over her skriver så er det mange stilliger og steder i huset dere kan bruke som hjelpemiddel.
Masse lykke til og håper samboeren din blir frisk snart :)

Dersom dere sliter med kondisen, så kan dere begynne å jogge, kondisen er det enkleste man kan trene opp og det går raskt. Merket selv for noen år siden når jeg begynte å jogge, bare på 3 dager kunne jeg jogge dobbelt så langt på kortere tid. Men man må jo selvfølgelig ha viljen til dette. Kondisen trenger du ikke bare for å lage barn, men også for å orke å bære de frem, og ikke minst når de begynner å springe rundt :)

Men som de over her skriver så er det mange stilliger og steder i huset dere kan bruke som hjelpemiddel.
Masse lykke til og håper samboeren din blir frisk snart :)
Desverre så skal det nok litt mer til for at vi får opp kondisen. Vi må begge ned i vekt først, og jeg sliter med å jobbe pga tyngden og at jeg er for svak i bena. Men vi jobber med det :)

Ingenting kommer dessverre gratis :(
Styrketrening, et strengt kosthold og kondisjonstrening er alt som skal til. Hadde jeg fulgt mitt eget råd så hadde jeg vært super sprek. Det er ikke så lett :(

Lykke til og håper dere blir super sporty begge to. Sender deg samtidig masse babystøv ;D

Det kan også være greit å tenke over det at hvis du er i såpass dårlig fysisk form at dere sliter med å gjennomføre et samleie, så kan det bli himla tøft å gå gravid. Det er virkelig en fysisk utfordring. Jeg ville forsøkt å legge babyplanene litt på hylla for en liten stund, og gjort noen livsstilsendringer først. Få orden på sexen for parlivets skyld, ikke for å lage barn. Hvis det er fysikken som stopper sexlivet, slik som du beskriver, så kommer du ikke utenom eventuell Vektnedgang og trening. Vil dere ha en endring så må dere aktivt gjennomføre en endring. Ønsker dere masse lykke til :)

Back
Topp