Han Tommy Sharif..

Dramadama

Gift med forumet
Er han like dum og blånd som han fremstår på 4 stjerners middag eller tuller han?
Blir ikke klok på den mannen... Hehe.

Jeg håper nesten det er spill for galleriet, men jeg tror ikke han er den skarpeste kniven i skuffen;)

vanskelig å tro at noen lager tomatsuppe med egg ved å koke eggene i suppa...Men likevel virket det faktisk som at han ikke visste bedre.. Dum er han nok ikke.. Bare fokusert på litt annet enn mat kanskje?

Nei han er nok ikke stokk dum, men han fremstår som mindre intelligent i disse fire programmene ;)

Jeg har ikke sett noe særlig på disse, bare såvidt på mandag. Vet ikke hvordan han oppfører seg privat, men det jeg synes det ser ut som, er at han ofte spiller altfor mye på å være morsom. Kanskje hatt suksess med å spille uvitende en gang, og så fortsetter han bare med det. 

Dum er han helt sikkert ikke, men det blir vel sånn med maten når en spiser mammas mat for det meste 

Man trenger ikke være dum selvom man aldri har laget mat........  ;)

TonjeJenta skrev:
Man trenger ikke være dum selvom man aldri har laget mat........  ;)

Er ikke maten jeg tenker på, men måten han snakker på og fører en samtale. Og når han snakker "èn og èn" med kamera.

Han er dum.

Lurte også litt på dette da jeg så gårsdagens episode:)

Tenker at mye måå vel være tilgjort for å virke morsom - han kunne vel ikke blitt så suksessfull om han var så lite smart som han virker på TV? Vet ikke helt...

Back
Topp