Han tar seg sånn til..

x1xbabyNicho

Forelsket i forumet
øret! hele tiden.. river i det.. er det høyre øret, han tar seg litt til det venstre en sjelden gang også.. Men det er mest det høyre, det har pågått en stund nå, g jeg forstår ikke hva det er.. Jeg fikk høre at det kan bety ørebetennelse.. Men han har ikke vondt, jeg fikk beskjed om å trykke rett med flippen og hvis han reagerte på det med smerte så var det det.. Men jeg trykker og trykker og han reagerer ikke annet enn å sitte helt i ro..!

Kan det være han koser på den måten? Jeg synes ikke det virker sånn, det virker heller som han klør.. Han drar hånden frem og tilbake over øret liksom..

Hva kan det være?

Bør jeg gå til legen? Han er helt fin i allmenntilstanden, men jeg synes det har pågått så lenge og han tar seg  oftere og oftere til øret.. Det kommer en svak, litt rar lukt fra det han hele tiden tar i, men ikke fra det andre..[8|]

Matheo gjør det når han er trøtt. Kan det være noen sammenheng der?

vi har unger i bhg som tar seg til øret for kosen.
MEN småen har ørebetennelse nå, har ikke virket som han har hatt vondt i det hele tatt, men han har hatt feber da.

ORIGINAL: Snappis

det gjør jenta mi også

ORIGINAL: *LiLLa*

sjekk BAK øret...snuppa har hele tiden KOST med øret, når hu er trøtt osv...
men så en periode, så begunte hu å si aua...kikket bak, å det var `gørr`bak øret..
har smurt å smurt med olje, så nå er det endelig borte..det virker som det har klødd veldig for henne..kan være det er noe lignende med gutten din??

er ingenting bak øret nei.. hmm.. Ikke noe tørt punkt eller noen ting..

ORIGINAL: Snappis

Hmmm, det kan det jo være egentlig.. han gjorde det masse nå rett før han la seg.. Og han sovna på et blunk.. DEt kan jo ha noe sammenheng.. det må jeg nesten begynne å se etter om det kan ligge noe i det.. Takk for tipset[:)]

ORIGINAL: Lillingen

vi har unger i bhg som tar seg til øret for kosen.
MEN småen har ørebetennelse nå, har ikke virket som han har hatt vondt i det hele tatt, men han har hatt feber da.

Ja det kan jo være det, var ei som foreslo det, men det er så febrilsk, at det ser jo ikke noe godt ut.. Han hadde feber for ca en uke siden, sånn helt plutselig.. Jeg trodde det bare var tenner.. Men han har jo ikke noe feber nå, og han tar seg jo ennå til øret.. Jeg gir det til over helga, og hvis han ennå holder på tror jeg jeg tar han til legen..!

min lille gutt hadde ørebetennelse her for ei uke siden..bare jeg tok i øret så hylgrein han[:(]
men dette gikk faktisk over av seg selv..uten medesiner..
så jeg tror ikke han har betennelse altså..da hadde du merka det ..det er jeg 99 % sikker på [:)]å ha øreverk er driiiiiitvondt..så han hadde nok suttret å klagt seg hvis det var det..
så jeg tror nok at det er en måte å kose på[:)]

det er veldig vanlig at små barn tar seg til/koser med ørene sine når dem er trøtte[:)]

Kan fint ha ørebetennelse som ikke gir utslag i hylgrining.

Du sa det luktet? Da ville jeg få det sjekket.
Men uansett så gir de ikke medisiner pga ørebetennelse så ofte.

Du kan dryppe i nesen, det kan hjelpe.

Her koser eller slår han seg på øret, det venstre, når han er trøtt eller sutrete.
Har sjekket hos lege og ikkeno galt.

Den søte lukten kan komme av puss bak øret eller langs med ørekanten (der det er en liten brett) [;)]

Back
Topp