x1xbabyNicho
Forelsket i forumet
øret! hele tiden.. river i det.. er det høyre øret, han tar seg litt til det venstre en sjelden gang også.. Men det er mest det høyre, det har pågått en stund nå, g jeg forstår ikke hva det er.. Jeg fikk høre at det kan bety ørebetennelse.. Men han har ikke vondt, jeg fikk beskjed om å trykke rett med flippen og hvis han reagerte på det med smerte så var det det.. Men jeg trykker og trykker og han reagerer ikke annet enn å sitte helt i ro..!
Kan det være han koser på den måten? Jeg synes ikke det virker sånn, det virker heller som han klør.. Han drar hånden frem og tilbake over øret liksom..
Hva kan det være?
Bør jeg gå til legen? Han er helt fin i allmenntilstanden, men jeg synes det har pågått så lenge og han tar seg oftere og oftere til øret.. Det kommer en svak, litt rar lukt fra det han hele tiden tar i, men ikke fra det andre..[8|]
Kan det være han koser på den måten? Jeg synes ikke det virker sånn, det virker heller som han klør.. Han drar hånden frem og tilbake over øret liksom..
Hva kan det være?
Bør jeg gå til legen? Han er helt fin i allmenntilstanden, men jeg synes det har pågått så lenge og han tar seg oftere og oftere til øret.. Det kommer en svak, litt rar lukt fra det han hele tiden tar i, men ikke fra det andre..[8|]