han svetter sånn under amming

*tankefull*

Betatt av forumet
Mini blir så svett når jeg ammer. Han er helt våt i håret. Noen andre som har det slik? Føler han er skikkelig stressa!  Etter mat sutter han på alt han kommer over. Genseren min blir helt våt når jeg skal rape han for han suger på den. MEn etterpå vil han ikke ha mer pupp, selv om det virker på meg som om han er mer sulten. Han hadde ikke gått opp mer enn 400 gram på en mnd når vi veide han sist. Redd han ikke får nok mat jeg...[:(][:(][:(]
 
Huff, hørtes ikke kjekt ut. Det hjelper ikke å ta han opp å rape, for så å legge han til igjen da? At han egentlig er mer sulten,men må ha litt pauser?
Kanskje han ikke vil drikke så mye pga han blir så svett av å ligge der. Har du han i armene, eller bruker du ammepute?
 
ORIGINAL: _Nanne_

Huff, hørtes ikke kjekt ut. Det hjelper ikke å ta han opp å rape, for så å legge han til igjen da? At han egentlig er mer sulten,men må ha litt pauser?
Kanskje han ikke vil drikke så mye pga han blir så svett av å ligge der. Har du han i armene, eller bruker du ammepute?


Om jeg tar han opp for å rape før han vil det selv så blir han bare supersint og skriker. Så må nesten bare la han gjøre serg ferdig. Noen ganger vil han ha mer etter rap, men som regel ikke. om nettene svetter han ikke så mye. Men da er han også roligere når han spiser.
Nei, bruker ikke ammepute. føler den bare blir i veien.

Gleder meg egentlig litt til å kutte ut amminga. Selv om det blir litt trist..
 
Tenkte kanskje han ble varm i armene dine, og at en ammepute kunne hjelpt?
huff, Kjipt å gi opp amminga for sånt også da, men skjønner godt at du blir frustrert. Er jo ikke lenge til de kan få mer og mer annen mat så man kan trappe ned på ammingen da(Hvis man vil selfølgelig)
 
Hei[:)]
Erika svetter også på håret når hun ammer. Tror det er helt normalt, for mange jeg har snakket med opplever det samme.
Regner med at de bare er skikkelig varmblodig[:)]
Jeg bruker ammepute når jeg ammer.
 
Snuppa her svetter også av og til når jeg ammer, ho blir nokså våt i håret..
 
cecilie svetta skikkelig mye når hun ble ammet men charlotte svetter ikke i det hele tatt[8|]
tydeligvis veldig forskjellig[:D]
 
Haha ... leste skvetter.. og tenkte stakkar liten da....  blir han redd for puppen til ho mor[8D] men så jo fort at det var svetter[:D][:D]
 
ORIGINAL: therese_

Haha ... leste skvetter.. og tenkte stakkar liten da....  blir han redd for puppen til ho mor[8D] men så jo fort at det var svetter[:D][:D]


hehe, ja det hadde jo nesten vært skrekkelig! [:D]

Men var  "godt" å se at det er andre barn som er slik også. Nå har han nettopp fått mat her, og for første gang idag virker han fornøyd. Bytter litt pupp og slik så gikk det bedre.

Takk for svar, jenter!
 
Una svetter også når hun dier. Det gjør hun uavhengig av ammestilling og om jeg bruker pute eller ikke. Det er vel bare sånn det er for noen. [:)]
 
Vetle svetter også når han ammes. og han skal helst spise på alt han også. han har fått 2 tenner å driver enda å klør og sikler. kan jo hende det er tenner på vei der også? at han må spise på noe hele tiden fordi det klør? 
 
Back
Topp