schnuppaluppa
Gift med forumet
To ganger spydde han stakkar. Og så mye som kom ut... Han hadde ikke tissebleie i hele går kveld. Og det var bare gråt i hele går...stakkar. Heldigvis ikke vært noe i natt og hadde goood tissebleie til morgen i dag. Snuppa spydde om fredagen, men det er jo litt for lang tid til for at ho skal ha smittet han. Kan det være reaksjon på at han var hos manuellterapaut som knakk på han om tirsdagen tro???
Stakkars snuppa om fredagen og, spydde ned hele meg og seg selv. Midt inne i butikken... Vi var og spiste litt junk food først, men ho ville ikke ha noe. Skjønte jo hvorfor etterpå. [&o] Og mamma som greide og klage på snuppa, kjøpe den dyre maten også spiser ho ikke.... Godt6t det er jeg som betaler da sa jeg bare....slitsom når de skal kommentere sånt. [>:] Men ho bet det vel i seg når ho skjønte hvorfor og.
Stakkars snuppa om fredagen og, spydde ned hele meg og seg selv. Midt inne i butikken... Vi var og spiste litt junk food først, men ho ville ikke ha noe. Skjønte jo hvorfor etterpå. [&o] Og mamma som greide og klage på snuppa, kjøpe den dyre maten også spiser ho ikke.... Godt6t det er jeg som betaler da sa jeg bare....slitsom når de skal kommentere sånt. [>:] Men ho bet det vel i seg når ho skjønte hvorfor og.