Han spiser som en ulv!!

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
JRjr glupsker i seg maten fort og ille - og vil ikke ha rapepauser
- og så etter  en time eller to kommer det MASSE opp igjen[:'(]

noen som har geniale råd?[8|]

hvis du gir ham mme ville jeg prøvd "dr browns" sine flasker. Der kommer ikke melka fortere enn fra brystet så da kan han ikke spise for fort.
klem

ORIGINAL: jessie

hvis du gir ham mme ville jeg prøvd "dr browns" sine flasker. Der kommer ikke melka fortere enn fra brystet så da kan han ikke spise for fort.
klem

Er ikke de svinaktig dyre?[8|]

Han har forresten en flaske med en tutt som skal passe unger mellom 1 og 3 måneder, men det hjelper ikke likevel - var flink før, men nå vil han ikke ha mat så ofte og så spiser han som en helt når han først spiser..
Vil ikke ta puppen heller i dag[:'(]

De koster 98 pr stk for de store. Madeleine er helt sluttet å ta puppen og etter jeg begynt å gi flaske hver dag. Hvor mye spiser han og hvor ofte?
Madeleine får 180 ml hver fjerde time og grøt til kvelds.

Har ikke kontroll på hvor ofte han spiser lenger - tidligere spiste han hver 3.time - kunne nesten stille klokka etter han, men nå går det gjerne 4 timer mellom[&:]
Han drikker glatt 220ml mme + 20ml sviskesaft (blander de for å ungå magetrøbbel..)[8|]

he he, skal si han er blitt gla i mat ja. hvor stor er han nå? jeg har ikke vært på kontroll me madeleine på snart to mnd men skal igjen den 20 juni. Hun har vokst masse etter hun begynte å få flaske og grøt.

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Er ikke de svinaktig dyre?[8|]

Han har forresten en flaske med en tutt som skal passe unger mellom 1 og 3 måneder, men det hjelper ikke likevel - var flink før, men nå vil han ikke ha mat så ofte og så spiser han som en helt når han først spiser..
Vil ikke ta puppen heller i dag[:'(]

DET kan være det, ja.. i det siste har han fått Nan2 - tidligere fikk han Hipp[;)]

Back
Topp