Han sovnet av seg selv!!!!!

En tråd i 'Desember 2013' startet av Missy, 16 Mar 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Missy Glad i forumet

Hipp hurraaaa!!!

Vi våknet halv 2 pga mat og bleie. Tok bleien først så jeg var sikker på han skulle sovne etter han fikk mat. Men måtte selvfølgelig skifte en bleie til(typisk:p). Da ble han lys våken, men tenkte jeg skulle prøve å la han ligge i sin egen seng (!!) i se hva som skjedde. HAN SOVNET!!:)

*super stolt kånemor!!!* :D

Haha, så går jeg inn her for å skryte fremfor å sovne med en gang;p men var lys våken da! Hihi:)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker Liker x 5
  2. løvetann80 Flørter med forumet

Fortsett å prøv å legge han i egen seng. Gjør senga så varm, kos og trygg som mulig, så finner han vel ut at d er godt å ligge der.
    De begynner jo å bli "store" og kan klare å sovne selv i senga :)

Jeg sovnet endelig med ørepropper kl 02 i natt pga snorkende mann og kavebaby. Funket det, men burde minst hatt 3 t søvn til. Er så trøtt i dag at jeg har vondt i hodet og kroppen :(

3. Missy Glad i forumet

Takk for tips:) så stolt over lillegutt:)

Hvordan er formen din i dag- fått tatt igjen litt søvn? Kjedelig når man kjenner det verker i alle kroppens ledd og funksjoner! Er så tungt. Hatt en del sånne netter jeg og. Håper du har fått tatt igjen litt søvn og legger deg tidlig i dag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

4. løvetann80 Flørter med forumet

Jeg la meg 2115 og sovna dønn! Sov til godt til kl 04, etter det hørte jeg på knøttet som er tett i nesten og snørrete, til vi sto opp kl07. Var oppe 1t og gikk og la meg igjen. Har sovet med ammepauser frem til kl 12. Faren har vært hjemme i dag ettersom vi begge er litt forkjøla. Jeg kunne sovet et par døgn til, men glad for all den søvn jeg kan få :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden