Han sovnet av seg selv!!!!!

Missy

Glad i forumet
Hipp hurraaaa!!!

Vi våknet halv 2 pga mat og bleie. Tok bleien først så jeg var sikker på han skulle sovne etter han fikk mat. Men måtte selvfølgelig skifte en bleie til(typisk:p). Da ble han lys våken, men tenkte jeg skulle prøve å la han ligge i sin egen seng (!!) i se hva som skjedde. HAN SOVNET!!:)

*super stolt kånemor!!!* :D

Haha, så går jeg inn her for å skryte fremfor å sovne med en gang;p men var lys våken da! Hihi:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fortsett å prøv å legge han i egen seng. Gjør senga så varm, kos og trygg som mulig, så finner han vel ut at d er godt å ligge der.
De begynner jo å bli "store" og kan klare å sovne selv i senga :)

Jeg sovnet endelig med ørepropper kl 02 i natt pga snorkende mann og kavebaby. Funket det, men burde minst hatt 3 t søvn til. Er så trøtt i dag at jeg har vondt i hodet og kroppen :(
 
Takk for tips:) så stolt over lillegutt:)

Hvordan er formen din i dag- fått tatt igjen litt søvn? Kjedelig når man kjenner det verker i alle kroppens ledd og funksjoner! Er så tungt. Hatt en del sånne netter jeg og. Håper du har fått tatt igjen litt søvn og legger deg tidlig i dag:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg la meg 2115 og sovna dønn! Sov til godt til kl 04, etter det hørte jeg på knøttet som er tett i nesten og snørrete, til vi sto opp kl07. Var oppe 1t og gikk og la meg igjen. Har sovet med ammepauser frem til kl 12. Faren har vært hjemme i dag ettersom vi begge er litt forkjøla. Jeg kunne sovet et par døgn til, men glad for all den søvn jeg kan få :)
 
Back
Topp