Han sover!!!

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
Jeg ble litt inspirert av tråden til Celene der Bo-Kristian nå sovner selv på eget rom, så da Håkon hadde
fått flaske og rapet for kvelden la jeg han i sengen sin, sang litt for han og sa god natt, gikk ut i stua
igjen (5-6 meter unna) og hørte etter han. Så der lå han da og pludret så fornøyd for seg selv, -i 20 minutter,
så ble det stille, gikk inn for å se til han, og der lå han og sov så søtt så [:)] Hurra for flinke gutten min [:)]
Greit stolt nå ja!! Takk for inspirasjonen Celene

Han ligger fortsatt inne hos oss, men fremskritt er fremskritt [:D]

Han sov også helt frem til nå klokka 6.30, så dette tyder godt!
Men så var han så sulten at han glupsket i seg 150 ml så mye av det kom
opp igjen, -utover både han, meg og hele soffaen...
Jaja, can't win them all [:D][:D][:D]

Nå ble jeg inspiret og. Satte gubben i gang med å ommøblere stua så vi kan få klart rommet til mini[;)]

Jepp, det er ikke noe å vente etter, så fort babycallen er i hus til jul så flytter poden inn på eget rom [:D]
Bruker tida frem til det som prøveperiode for selv-soving, jau dette blir bra!
Nesten imponert over hvor greit det gikk, for etter at jeg skrev her i morges at han hadde sovet så
gikk vi og la oss igjen, og da sov han til 10.20 igjen, nettopp spist igjen nå [:)]

Han virker også mer fornøyd i dag, ligger i vippestolen sin og pludrer, -uten smokk.
Mon tro om mor faktisk får stå i dusjen uten å løpe ut med shampo i håret for å plugge i smokk [:D]

Ellen :) dette høres helt fantastisk ut :) grattis og lykke til

Back
Topp